Календарний план уроків зарубіжної літератури (11 клас)
№ з/п | Тема уроку | Дата | 1. | Вступ. Література першої половини XX ст. Історико-соціальне тло доби. Формування нових принципів художнього мислення. | | Тема № 1. Психологічна та лірична проза. Вірші у прозі. Модерністська проза. | 2. | М.Горький. Трагічні суперечності життєвого і творчого шляху. Жанрове розмаїття творчості. | | 3. | «Пісня про Буревісника»: жанрові .особливості, алегоричне значення образів, фольклорні традиції. | | 4. | Додаткове читання. М.Горький. «Макар Чудра». «Стара Ізергіль»; «Коновалов» (на вибір). | | 5. | Розвиток мовлення. Сторінки ліричної прози початку XX ст. Творчість І. Буніна та О. Купріна. | | 6. | Розвиток мовлення. Сторінки ліричної прози початку XX ст. Домашній твір-роздум за одним із прочитаних творів. | | 7. | Модерністська проза початку XX ст. Світоглядні й естетичні засади модерністського мистецтва, його художнє новаторство. Засновники європейської модерністської прози. | | 8. | Марсель Пруст. «У пошуках утраченого часу» – «суб'єктивна епопея» XX ст.; її центральні проблеми. Модерністські принципи сюжетотворення та зображення світу через всеосяжну Свідомість головного героя. | | 9. | Джеймс Джойс. Есе «Джакомо Джойс» – модерністський ракурс зображення любовних взаємин. «Улісс» – «роман одного дня» та епопея вічної «одіссеї» людського духу. Центральні постаті роману, провідні сюжетні лінії. «Потік свідомості». | | 10. | Франц Кафка. Життєвий і творчий шлях письменника. Новела «Перевтілення». Зображення трагедії відчуження особистості. Внутрішні суперечності головного героя. | | 11. | Особливості концепції, сенс центральної метафори, специфіка використання фантастичних елементів. Викриття абсурдності Світового буття у творі. | | 12. | Контрольна робота | |
Повний текст календарного плану - у файлі на сервері...
|