Назва: Збірник підсумкових контрольних робіт ДПА-2016 з літературного читання в 4 класі
Автор: О.В. Вашуленко
Видавництво: Освіта
Рік видання: 2015
Кількість сторінок: 67
Формат файлу: .pdf
Розмір файлу: 21.17 mb
Мова: українська

Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом»
 
Мета: навчати учнів читати швидко і виразно, усвідомлювати зміст прочитаного; розвивати пам'ять, образне мислення; виховувати любов до природи.

Підсумок за розділом «Літературні казки»
 
Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Літературні казки»; розвивати вміння читати за особами, вибірково, працювати в групах, парах; створити атмосферу радості, насолоди від творчості; розвивати зв'язне мовлення, мислення, увагу, кмітливість, пам'ять; виховувати інтерес до читання казок.

Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині»
 
Мета: ознайомити учнів із творчістю Ганса Крістіана Андерсена, вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати прочитане; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до художнього слова.

Шарль Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок»
 
Мета: ознайомити учнів із творчістю Шарля Перро, його казковим надбанням; удосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити стежити за логікою описуваних подій; формувати вміння визначати головну думку та пояснювати її; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до художнього слова.

Скупий, аж синій. Василь Чухліб «Заячий холодок»
 
Мета: продовжити ознайомлення учнів з літературними казками; вдосконалювати техніку правильного, свідомого, виразного читання; формувати в учнів уміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки з прочитаного; виховувати щедрість, дружелюбність.
 

Берись дружно, не буде сутужно. Юрій Ярмиш «Та сама мишка»
 
Мета: вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; розвивати вміння аналізувати прочитане, давати відповіді на запитання, характеризувати дійових осіб; виховувати бажання працювати в колективі.

Іван Франко «Лис Микита» (уривок)
 
Мета: дати учням поняття «авторські (літературні) казки»; вчити їх аналізувати зміст
твору, давати характеристики героям; розвивати техніку читання; формувати вміння
працювати в колективі та самостійно.

 

1-10 11-20 21-21