Товари для рукоділля
 

Охорона природи


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 

Урок № 68
Охорона природи

Мета уроку: дослідити рослинний світ Національного природного парку _____; дослідити проблеми охорони навколишнього середовища, їх всесвітній характер з метою збереження та відновлення природних об’єктів з характерною для них флорою, що становить природно-історичну, наукову, оздоровчу, естетичну цінність; стимулювати інтерес учнів до визначення проблем, формувати вміння самостійно планувати свою роботу, комплексно поєднувати знання з різних галузей для вирішення проблеми.

Очікувані результати: учні мають знати та характеризувати природоохоронні об’єкти свого району; учні мають брати участь у природоохоронній роботі, що має на меті збереження природного біорізноманіття; учні мають здійснювати цільовий пошук літератури, інформації в бібліотеках та мережі Інтернет; відбирати потрібну інформацію, аналізувати її, оцінювати; планувати діяльність; ефективно використовувати комп’ютерну техніку для реалізації поставлених завдань; одержані завдання використовувати в повсякденному житті.

Обладнання: _______________________________________________________________________

Тип уроку: урок-проект.

n 1. Організаційний етап

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.

Учитель нагадує учням вимоги до виступу під час захисту проекту.

1. Вимоги до виступу на захисті проекту:

— говорити чітко, не поспішаючи;

— постава рівна, спокійна;

— володіти аудиторією (жести, рухи);

— використовувати наочність, технічні засоби;

— уся подана інформація повинна бути переконливою, підкріп­леною доказами;

— висновки мають бути чіткими, переконливими.

2. Відповіді на запитання.

Учасники проекту повинні бути готові до відповідей на поставлені запитання. Відповіді повинні бути переконливими, короткими. За необхідності відповіді підкріплюються фактами, цифрами, висновками.

n 2. Структура проекту

Проект «Національний природний парк __________________».

Тип проекту: інформаційно-дослідницький.

Учасники проекту:

— учні 7 класу;

— учителі біології, географії;

— наукові співробітники ________________________________.

Матеріально-технологічні ресурси:

•   Обладнання: комп’ютери, принтер, цифровий фотоапарат, проектор, екран, відеокамера, телевізор.

•   Програмне забезпечення: програми для створення мультимедійних презентацій (Microsoft Power Point), програми для роботи із зображенням (Adobe Photoshop), текстовий редактор (Microsoft Word).

Види діяльності:

— збір інформації;

— дослідження природних та рекреаційних ресурсів парку:

•   екологічна характеристика сучасного стану лісів парку;

•   кліматичні ресурси;

•   фізико-географічна характеристика;

•   рослинний світ парку;

•   представники Червоної книги України.

Організація роботи: робота у групах. (Групи формуються за бажанням учнів.)

Проміжні результати:

•   збір матеріалів;

•   проведення екскурсій природними і рекреаційними зонами парку;

•   співпраця з науковими співробітниками парку.

Кінцевий результат: оформлення та надання звітів про роботу, презентація «Національний природний парк ______________».

n 3. Захист проекту

Виступи дослідницьких груп:

І група — екологічна характеристика сучасного стану лісів парку;

ІІ група — кліматичні ресурси та фізико-географічна характеристика;

ІІІ група — рослинний світ парку;

IV група — характеристика рослин парку, які занесені до Червоної книги України.

Після виступу кожної дослідницької групи учні відповідають на запитання, які виникли в однокласників, учителів чи наукових співробітників природоохоронної території, які працювали разом з дітьми під час підготовки проекту і були запрошені на його захист.

n 4. Підбиття підсумків уроку

Колективне обговорення

У колективному обговоренні захисту проектних робіт беруть участь незалежні експерти. Це можуть бути і вчителі-предметники, і учні старших класів. Оцінювання виконаних робіт здійснюється в балах.

n 5. Домашнє завдання

5.1.  Завдання для всього класу.

Підручник _____________________________________________

Зошит _________________________________________________

5.2.  Індивідуальні та творчі завдання.

Підготуватися до узагальнюючого уроку з теми «Організми і середовище існування».

 

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Охорона природи", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід