Контрольна робота за І семестр.
Урок № 86
Контрольна робота за І семестр.
Мета уроку: перевірка рівня засвоєння учнями раніше вивченого матеріалу.
Тип уроку: контроль набутих знань, умінь і навичок.
I. Організація класу
Учитель повідомляє порядок роботи, об’єднує учнів за варіантами, ви-дає їм завдання.
II. кО нтр О льна рО б О та
Варіант і
Виберіть правильний варіант відповіді.
1. Ландшафтна оболонка (сфера) являє собою шар прямого контакту й енер-гійної взаємодії:
а Літосфери, гідросфери й ґрунту
Б Земної кори, тропосфери й водної оболонки
В Суходолу й океану
Г Вод суходолу
2. За призначенням розрізняють карти:
а Загальногеографічні й тематичні
Б Загальногеографічні й кліматичні
В Тематичні й фізичні
Г Ґрунтові й економічні
3. До галузі соціальної інфраструктури, яка задовольняє інтелектуальні
потреби людей, належить:
а Торгівля Б Житлово-комунальне господарство
В Освіта Г Охорона здоров’я
4. Установіть відповідність між назвою галузі соціальної інфраструктури
та особливістю соціальної політики.
1 Житлово-ко-мунальне гос-подарство
2 Торгівля та
громадське
харчування
3 Культура
і мистецтво
4 Побутове обслуговування
а Відродження традицій української націо -нальної школи
Б Естетичне виховання, організація спеці -альної освіти, відпочинку і дозвілля гро-мадян
В Найбільш повне задоволення потреб насе -лення в товарах шляхом купівлі-продажу
Г Реконструкція та оновлення житла, його ма-теріально-технічне забезпечення
Д Надання різноманітних послуг із ремонту
(житла, побутової техніки, автомобілів, взут-тя, одягу), пошиття та хімічного чищення
одягу, друкування текстів та брошур, виго-товлення фотографій
5. Розташуйте назви економічних районів за кількістю населення (від
найбільшої до найменшої).
а Причорноморський Б Київський
В Поліський Г Донецький
6. Поясніть, як відбувається кругообіг речовин у біосфері.
Варіант іі
1. Ландшафтна оболонка (сфера) являє собою шар прямого контакту й енер-гійної взаємодії:
а Літосфери, гідросфери й ґрунту
Б Земної кори, тропосфери й водної оболонки
В Суходолу й океану
Г Вод суходолу
2. За призначенням розрізняють карти:
а Загальногеографічні й тематичні
Б Загальногеографічні й кліматичні
В Тематичні й фізичні
Г Ґрунтові й економічні
3. Укажіть галузь соціальної інфраструктури, яка найбільшою мірою
сприяє розвитку транспорту, зв’язку, будівництва.
а Побутове обслуговування
Б Туризм
В Соціальне забезпечення
Г Охорона здоров’я
4. Установіть відповідність між назвами етнографічних груп та їх стис-лими характеристиками.
1 Гуцули
2 Бойки
3 Лемки
4 Поліщуки
а Із давніх часів вони займалися скотарством, зем -леробством та лісовим господарством. Саме гос -подарська діяльність стала одним з основних
чинників їхньої етнічної своєрідності. Більшість
учених вважають, що вони є нащадками давньо-го слов’янського племені білих хорватів, які роз -селилися в Українських Карпатах
Б Ця етнографічна група формувалася на схід від річки Десни, на
території північних частин сучасних Сумської та Чернігівської об -ластей, а також ряду суміжних районів Білорусі та Росії. Її назва
пов’язана з історичними чинниками, вона використовувалася для
позначення громадян Литовської держави
В Культура цієї етнографічні групи ґрунтується на українських тра-диціях, але має свою самобутність. Так, порівняно з іншими горя-нами, вони більш прив’язані до традиційного побутового життя.
Проживають на північному заході Закарпаття і на суміжній тери-торії Польщі та Словаччини
Г Вони відомі як скотарі, лісоруби, а також славляться різьбярством
та килимарством. Частина вчених пов’язують назву цієї етногра -фічної групи з одним з основних видів їхньої господарської діяль -ності — скотарством (слово «когул» означає «чабан», «вівчар»). За іншою гіпотезою, назва пов’язана з рухом народних месників
Д Вони живуть у районі українсько-білоруського міжетнічного по-рубіжжя і мають риси як української, так і білоруської культур.
Їхню самоназву пов’язують із Поліссям, де з давніх часів живуть
представники цієї етнографічної групи
5. Установіть послідовність назв адміністративно-територіальних одиниць
залежно від частки українців у національному складі їхнього населен -ня (починаючи з найбільшої).
а Харківська область Б Автономна Республіка Крим
В Львівська область Г Івано-Франківська область
6. Поясніть відмінності між добіогенним і біогенним етапами розвитку
географічної оболонки.
III. п ідсуМ ки ур О ку
Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Контрольна робота за І семестр.", із категорії "Уроки", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
- Уроки
- 13.03.2014
- 615