Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за тематич -ним блоком «Атмосфера»




 
УРОК  №  44
 Тема.     Оцінювання рівня навчальних досягнень  учнів за тематич -ним  блоком «Атмосфера».
 Мета:  узагальнити  рівень знань  учнів,  оцінити  рівень навчальних
досягнень  за тематичним  блоком «Атмосфера».
 Тип уроку:  контролю  й оцінювання знань.
Структура   уроку
 І. Організаційний момент
 ІІ. Оцінювання   рівня  навчальних  досягнень   учнів  за  тематичним   блоком
«Атмосфера»
ІІІ. Підсумок уроку
ХІД  УРОКУ
І.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  МОМЕНТ
Методичні рекомендації щодо проведення тематичного оцінюван­
ня див. урок № 8.
ІІ.  ОЦІНЮВАННЯ  РІВНЯ  НАВЧАЛЬНИХ  ДОСЯГНЕНЬ  УЧНІВ   
ЗА  ТЕМАТИЧНИМ  БЛОКОМ  «АТМОСФЕРА»
ВАРІАНТ 1
І рівень   Вибери правильну відповідь.
1.   Найхолодніша частина атмосфери називається:
а)   стратосферою; 
б)   мезосферою; 
в)   тропосферою.
2.   На малюнку видно, що сила вітру за шкалою 
Бофорта дорівнює:
а)   4—5 балів;
б)   7—8 балів;
в)   11—12 балів.
3.   Стан тропосфери у певний час у певному місці — це:
а)   погода; 
б)   клімат;  
в)   циркуляція атмосфери.
4.   Головні властивості тропічних повітряних мас:
а)   жаркі й сухі; 
б)   жаркі й вологі; 
в)   холодні й сухі.
5.   Шаруваті хмари зображені на малюнку: 
а)     б)     в)  
6.   Вітер, який улітку дме з моря на суходіл, а взимку з суходолу на 
море, називається:
а)   мусоном;  б)   пасатом;  в)   бризом.
ІІ рівень  Закінчи речення.
7.   Прилад, зображений на малюнку, називаєть­
ся ... .
8.   За допомогою цього приладу визначають ...  .
9.   Відношення  фактичного  вмісту  водяної  пари 
в повітрі в даний момент до найбільшої величи ­
ни,  яка  може  бути  за  даної  температури, —  це 
... .
ІІІ рівень
10.  Побудуй  розу  вітрів  за  даними  спостережень,  наведеними  в  таб­
лиці.
Напрямок вітру
Північний
Північно­
східний
Північно­
західний
Західний
Східний
Південно­
східний
Південно­
західний
Південний
Кількість днів 3 0 5 6 2 4 6 4
ІV рівень
11.  За наведеною кліматодіаграмою опиши клімат. Визнач його тип 
та можливі райони поширення на Землі.
ВАРІАНТ 2
І рівень   Вибери правильну відповідь.
1.   Найбільшу  частину  повітря  (приблизно  80  %  маси  атмосфери) 
містить:
а)   стратосфера;  б)   мезосфера;  в)   тропосфера.
2.   На малюнку видно, що сила вітру за шкалою 
Бофорта дорівнює:
а)   1—2 бали;
б)   4—5 балів;
в)   11—12 балів.
3.   Великі рухомі об’єми тропосфери, які мають 
однорідні властивості,— це:
а)   циклони;  б)   антициклони;   в)   повітряні маси.
4.   Головними властивостями екваторіального повітря є те, що воно:
а)   жарке і вологе;  б)   жарке і сухе;  в)   холодне і сухе.
5.   Перисті хмари зображені на малюнку:
а)     б)     в)  
6.   Великі повітряні вихори зі знизеним тиском у центрі називають­
ся:
а)   мусонами;  б)   циклонами;   в)   антициклонами.
ІІ рівень  Закінчи речення.
7.   Прилад, зображений на малюнку, називається ...  .
8.   За допомогою цього приладу визначають ...  .
9.   Кількість  водяної  пари  в  1  м
3
  повітря,  виражена 
у грамах, — це ...  .
ІІІ рівень
10.  Побудуй  графік  ходу  температур  за  даними  добових  спостере­
жень, наведеними в таблиці.
Час проведення спостере ­
жень, год
1 4 7 10 13 16 19 22
Температура повітря,  °С –3 –5 –1 + 3 +8 +7 0 –1
ІV рівень
11.  За  наведеною  кліматодіаграмою  опиши 
клімат. Визнач його тип та можливі райо­
ни поширення на Землі.
ІІІ.  ПІДСУМОК  УРОКУ
Учитель нагадує учням порядок оцінюван­
ня робіт.
Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за тематич -ним блоком «Атмосфера»", із категорії "Уроки", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті  доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід