Електронебезпека
Урок № 14
Електронебезпека
Мета уроку: розглянути правила електробезпеки в побуті та дію електроструму на організм людини; розвивати знання учнів про наслідки необережного поводження з електроприладами та електродротами.
Очікувані результати: учні повинні називати наслідки ураження електрострумом; учні повинні наводити приклади необережного поводження з електроприладами й електрострумом; учні повинні розпізнавати необхідність виконання правил електробезпеки; учні повинні виконувати алгоритм надання першої допомоги при ураженні електрострумом та забезпечувати власну безпеку.
Обладнання:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Наука — це не лише знання, але й уміння користуватися
цими знаннями. (В. О. Ключевський)
n 1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці _______, відсутніх ________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
n 2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.2. Тестове завдання (тест № 9, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 в; 2 а, б, в; 3 б, г; 4 в, г; 5 г; 6 а, в, г.
2.3. Вікторина «Безпека — небезпека».
Учні спочатку відгадують загадки, а потім визначають, електронебезпечною є відповідь чи ні.
n 3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемне запитання.
— Чи достатньо виконувати правила поводження з електроприладами для забезпечення електробезпеки?
n 4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1. Електропровідність.
2. Електронебезпека вдома:
а) електропроводка (види та причини пошкодження);
б) електроприлади (причини та ознаки несправності).
3. Електронебезпека на вулиці.
4. Дія електроструму на організм.
5. Правила безпечного поводження з електрикою.
6. Перша допомога при ураженні електричним струмом (робота з підручником).
Учні виписують у робочий зошит правила першої допомоги при ураженні електричним струмом. Можна обвести їх кольоровим олівцем.
n 5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Практична робота «Моделювання допомоги при ураженні електричним струмом».
5.2. Експрес-контроль [7], тест № 6.
Відповіді.
Варіант 1: 1 б; 2 а; 3 в; 4 г; 5 в; 6 а, б, г.
Варіант 2: 1 г; 2 в; 3 г; 4 б; 5 б; 6 а.
5.3. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 10, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 а, б, г; 2 б, в, г; 3 а, г; 4 а, г; 5 б, г; 6 а, в, г.
5.4. Розгадування кросворда «Електронебезпека».
5.5. Робота з підручником.
Обговорення життєвої ситуації за малюнками.
5.6. Творче завдання (колективна робота або в групах).
Учні мають скласти для молодших школярів пам’ятку щодо безпечного поводження з електроприладами. Це можуть бути малюнки, оповідання-казка, вірш тощо.
5.7. Фронтальна бесіда.
1. Якими електроприладами можуть користуватися учні 6 класу?
2. У якому випадку електророзетки можуть стати небезпечними?
3. За якими ознаками можна визначити небезпечність електроприладів?
4. Як поводитися при загоранні електроприладів?
5.8. Робота з друкованим зошитом [5], c. 33–34.
5.9. Обговорення епіграфа до уроку.
5.10. Відповідь на проблемне запитання.
n 6. Підбиття підсумків уроку
Підсумкова бесіда, складання «Особистого кошика»
n 7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: _________________________________________
Робочий зошит: _____________________________________
7.2. Індивідуальні завдання.
1. Які електроприлади ти використовуєш самостійно?
2. Чому електроприлади не дозволяють включати в розетку малим дітям?
3. Для чого на розетки ставлять заглушки?
Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Електронебезпека", із категорії "Основи здоровя", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
- Основи здоровя
- 23.02.2014
- 633