Спосіб життя і здоров’я. Формування здорового способу життя




 
Урок № 2

Спосіб життя і здоров’я. Формування здорового
 способу життя

Мета уроку: розглянути умови формування вмінь та навичок здорового способу життя, правила здорового способу життя, особисті можливості вибору способу життя.

Очікувані результати: учні повинні називати основні навички здорового способу життя; учні повинні наводити приклади людей зі свого найближчого оточення, що ведуть здоровий спосіб життя; учні повинні характеризувати вплив здорового способу життя на самопочуття людини; учні повинні пояснювати важливість вироблення навичок здорового способу життя; учні повинні розуміти вплив здорового способу життя на життєдіяльність людини.

Обладнання:                                                                                                                           

Тип уроку: комбінований.

Умовою щастя є здоров’я. (Л. Толстой)

n  1. Організаційний етап

n  2. Актуалізація опорних знань

2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.

2.2. «Вільний мікрофон».

— Як ви ставитеся до думки відомих людей про складові здорового способу життя?

Із допомогою фізичних вправ і стриманості більшість людей може обійтися без медицини. (Дж. Аддісон)

Люди, які від природи немічні тілом, завдяки вправам стають міцніші за силачів. (Сократ)

Тренування холодом — річ корисна, а методи загартовування — прості. (М. Амосов)

2.3. Тестове завдання (тест № 1, роздавальний матеріал).

Відповіді: 1 а; 2 б; 3 в; 4 а; 5 в; 6 б, в, г.

2.4. «Асоціативний кущ».

Складання асоціативної схеми «Умови здорового способу життя».

Приклади відповідей: духовність; умови навколишнього середовища; оптимальний руховий режим; позитивний психологічний мікроклімат у родині; відсутність шкідливих звичок.

n  3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Повідомлення теми уроку.

3.2. Проблемні запитання.

— Чи є в учнів можливість вибору здорового способу життя?

— Чому люди порушують умови здорового способу життя?

n  4. Етап засвоєння нових знань

План пояснення нового матеріалу

1.   Спосіб життя і здоров’я (пояснення за схемою).

2.   Формування мотивації на ведення здорового способу життя (пояснення з елементами бесіди).

3.   Значення навичок і звичок для здоров’я (робота в групах).

Клас розподілити на робочі групи і одну групу експертів.

Завдання робочим групам:

1)   дати формулювання понять «навичка» та «звичка»;

2)   навести по три приклади корисних і шкідливих звичок;

3)   пояснити вислів: «Посієш звичку — пожнеш характер, посієш характер — пожнеш долю».

Група експертів за відповідями груп формує на дошці загальний список шкідливих і корисних звичок та визначає найвдаліше пояснення народного прислів’я.

4.   Бесіда «Важливість формування здорового способу життя».

— Для чого потрібен ЗСЖ?

— Чи можна надавати перевагу одній зі складових ЗСЖ, обмежуючи всі інші? До чого це призведе? Наведіть приклади.

n  5. Узагальнення та закріплення знань

5.1. Практична робота № 1 «Складання індивідуального плану здорового способу життя».

5.2. Робота з підручником.

5.3. Тестове завдання (тест № 2, роздавальний матеріал).

Відповіді: 1 б, в, г; 2 а, в, г; 3 б, г; 4 б, в. г; 5 а, в, г; 6 б, в.

5.4. Розгадування кросворда «Здоров’я».

5.5. Гра «Коло правди».

На аркуші паперу, що передається по партах, учні, працюючи в парах, мають написати будь-яке твердження щодо здорового способу життя (правильне або хибне). Наступна пара учнів ставить позначку згоди («+») або незгоди («–») з попереднім твердженням і записує нове. Аркуш проходить по колу і повертається до першої пари. Обговорення тих тверджень, що були позначені неправильно (можливо, було незрозуміле формулювання).

5.6. Фронтальна бесіда.

1.   Чому шкідливі звички формуються швидше, ніж корисні?

2.   Чи можна позбавитися шкідливих звичок?

3.   Як можна протистояти небажаним пропозиціям?

5.7. Обговорення епіграфа до уроку.

5.8. Відповіді на проблемні запитання.

n  6. Підбиття підсумків уроку

«Закінчи речення»

— Сьогодні на уроці я дізнався...

— Сьогодні на уроці найцікавішим було...

n  7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

7.1. Завдання для всього класу.

7.2. Індивідуальні завдання.

1.   Чи є у тебе бажання вести ЗСЖ і для чого?

2.   Як у тебе сформувалися корисні звички?

3.   Чи є у тебе шкідливі звички і як вони сформувалися?

 
Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Спосіб життя і здоров’я. Формування здорового способу життя", із категорії "Основи здоровя", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті  доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід