Товари для рукоділля
 

Поняття графічного редактора, його призначення. Конспект уроку


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 

 Поняття графічного редактора, його призначення
 

Мета уроку: ознайомити учнів з призначенням та можливостями графічних редакторів.

Очікувані результати: учні повинні знати види, призначення та можливості графічних редакторів; учні повинні вміти створювати, відкривати і зберігати документи в графічних редакторах.

Обладнання: ПК, підручники, картки із завданням практичних вправ, приклади векторних та растрових зображень.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь та навичок.

1. Організаційний етап

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

2. Перевірка домашнього завдання

Учні разом з учителем перевіряють правильність виконання домашніх практичних завдань.

3. Актуалізація опорних знань

Опитування (файл O_15.doc).

Запитання для опитування

Що таке файл та як дізнатися, яка інформація міститься в ньому? (Відповідь:файл — іменована область на зовнішньому носієві; ім’я файлу складається з імені та розширення, яке вказує його тип, тобто за допомогою якої програми його було створено та яку інформацію він містить.)
Що таке програма? Які види програм ви знаєте? (Відповідь: програма — набір інструкцій, виражених у формі, придатній для розуміння комп’ютером, виконання яких приводить до досягнення певного результату; існує багато прикладних програм, за допомогою яких можна переглядати файли певного типу, наприклад, текстові редактори.)

Учитель оцінює відповіді за анкетою оцінювання усних відповідей (файл D2.doc).

4. Мотивація навчальної діяльності

4.1. Бесіда (файл B_15.doc).

4.2. Повідомлення теми та мети уроку.

5. Вивчення нового матеріалу

Лекція вчителя з демонстрацією дій на комп’ютері (файл L_15.doc).

План

Історія розвитку комп’ютерної графіки.
Поняття комп’ютерної графіки.
Програми для створення та перегляду графічних зображень.
Класифікація графічних редакторів:

а)  за сферою використання;

б)  за методами збереження.

Можливості графічних редакторів.
Формати зберігання комп’ютерних зображень.

6. Сприйняття й осмислення нового матеріалу

6.1. Гра «Хто швидший» (файл G_15).

Учні об’єднуються в 4 групи, кожна група отримує картку з малюнком, який було створено в графічному редакторі. Учні повинні назвати та порахувати, з яких геометричних фігур створена істота на малюнку, записати кількість фігур кожного виду. (Вправа на швидкість.)

6.2 Практична вправа.

Учитель пропонує учням ознайомитись з програмами перегляду графічних зображень та порівняти їх можливості.

Завдання для практичної вправи

На Робочому столі знайдіть файл Зображення1 та відкрийте його, двічі клацнувши курсором миші на позначці файлу. Файл відкриється за допомогою програми Засіб перегляду фотографій Windows. Зверніть вікно на Панель завдань.
На Робочому столі знайдіть файл Зображення1 та відкрийте його за допомогою програми Microsoft Office Picture Manager (клацніть правою клавішею миші на позначці файлу та оберіть вказану програму).
Порівняйте панель меню вікон обох програм.
Порівняйте можливості кожної з програм.

Висновок: обидві програми дозволяють переглядати графічні файли, але в програмі _____________ є додаткові можливості для обробки зображень, наприклад: __________

Альтернативне завдання: [4] завдання 1–4 блоку «Працюємо в парах» на с. 129.

7. Підбиття підсумків уроку

7.1. Вправа «Мікрофон».

Учитель пропонує учням узяти уявний «мікрофон» та по черзі продовжити речення:

Я неодноразово чув про комп’ютерну графіку, але не знав, що...

Я не можу (можу) уявити сучасне життя без комп’ютерної графіки, тому що...

7.2. Виставлення оцінок.

Оцінювання практичної вправи. Виставлення оцінок найактивнішим учням.

8. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підручник_________________________________________________________________

Робочий зошит_____________________________________________________________

Додаткове завдання_________________________________________________________

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Поняття графічного редактора, його призначення. Конспект уроку", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід