Товари для рукоділля
 

Використання найпростіших формул. Практична робота № 3. Використання формул в електронних таблицях. Конспект


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 

Використання найпростіших формул. Практична робота № 3. Використання формул в електронних таблицях
 

Мета уроку:   увести поняття абсолютних, відносних та мішаних посилань на клітинки і діапазони клітинок, посилань на клітинки інших аркушів та інших книг; навчити використовувати найпростіші формули та копіювати їх.

Очікувані результати: учні повинні знати правила запису абсолютних, відносних і мішаних посилань на клітинки та діапазони клітинок; правила запису посилань на клітинки інших аркушів та інших книг; правила запису формул і використання адрес клітинок і діапазонів у формулах; правила перетворення абсолютних, відносних і мішаних посилань під час копіювання формул; види помилок під час уведення даних і формул та способи їх усунення; учні повинні вміти записувати абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок; записувати посилання на клітинки інших аркушів та інших книг; вводити дані й формули у клітинки та редагувати їх вміст; використовувати найпростіші формули та копіювати їх.

Обладнання: ПК, підручники, картки з практичними завданнями або матеріали видання [6].

Тип уроку: комбінований.

1. Організаційний момент

1.1. Привітання вчителя й учнів, організація уваги.

1.2. Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

1.3. Бесіда щодо правил техніки безпеки та роботи учнів у комп’ютерному класі (файл D9.doc).

2. Перевірка домашнього завдання

Учні разом з учителем аналізують таблиці «Розклад занять». Вчитель виставляє оцінки за домашню роботу.

3. Мотивація навчальної діяльності

3.1. Вправа «Таблиця припущень».

Вчитель пропонує учням заповнити таблицю припу­щень, де в першому стовпці необхідно записати свої припу­щення щодо того, що вивчатиметься на цьому уроці, а в другому — пояснення (файл Т_9.doc). Наприкінці вправи учні обговорюють «Таблицю припущень» і підбивають підсумки.

3.2. Повідомлення теми та мети уроку.

4. Актуалізація опорних знань

Вправа «Асоціативний кущ».

Учні разом з учителем складають на дошці асоціативний кущ на тему «Електронні таблиці в MS Excel». Приклад асоціативного куща — файл S_9.doc.

5. Вивчення нового матеріалу

Лекція-презентація вчителя (файл P_9.ppt).

6. Узагальнення і систематизація отриманих знань, умінь та навичок

Тренувальна вправа в парах за комп’ютером (файл Z_9.doc).

7. Застосування узагальнених знань, умінь та навичок у стандартних та змінених умовах

Практична робота № 3. Використання формул в електронних таблицях (файл Pr_9.doc або Практична робота № 7 [6]).

Після виконання учнями практичної роботи вчитель оцінює її (файл D4.doc).

8. Контроль і самоперевірка

Опитування.

Запитання для опитування

1.   З якими основними типами даних можуть працювати електрон­ні таблиці? (Відповідь: текстовими, числовими, формулами.)

2.   У яких форматах записуються числа в електронних таблицях MS Excel? (Відповідь: у числовому, грошовому, фінансовому, відсотковому, дробовому, експонентному, текстовому, додатковому, форматах дата, час.)

3.   Як виглядає текст в електронних таблицях MS Excel? (Відповідь: це набір символів, розташованих у клітинці праворуч.)

4.   Які існують основні типи посилань? (Відповідь: абсолютні, відносні, мішані.)

5.   Чим відрізняються абсолютні посилання від відносних? (Відповідь: у разі копіювання за допомогою маркера автозаповнення відносні посилання змінюються.)

9. Підбиття підсумків уроку

9.1. Вправа «Рефлексивний екран».

Учні по черзі висловлюють одним реченням ставлення до проведеного уроку, вибираючи початок фрази з рефлексивного ­екрану.

Рефлексивний екран

• На уроці я дізнався...                                      • На уроці я навчився...

• На уроці було цікаво...                                   • На уроці в мене вийшло...

• На уроці було важко...                                    • На уроці я зміг...

• На уроці я виконував завдання...                  • На уроці я спробую...

• На уроці я зрозумів, що...                               • Тепер я можу...

• На уроці я відчув, що...                                  • Мене здивувало...

• На уроці я набув...                                          • Заняття дали мені для життя...

9.2. Оцінювання навчальної діяльності учнів на уроці. Виставлення оцінок.

10. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Підручник __________________________________________________________________

Робочий зошит _______________________________________________________________

Додаткове завдання. Створіть таблицю для автоматичного переведення гривні в іноземні валюти, враховуючи чинний курс валют.

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Використання найпростіших формул. Практична робота № 3. Використання формул в електронних таблицях. Конспект", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід