Товари для рукоділля
 

Конспект уроку №111: "Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»". Літературне читання 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»
 
Мета: ознайомити учнів із творчістю В. Нестайка; вдосконалювати читацькі навички,
розвивати вміння характеризувати дійових осіб, розрізняти у пригоді комічне,
смішне і небезпечне; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до
художнього слова.
 
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
         1. Робота над чистомовкою
                   Чок-чок-чок — ось червоний бурячок.
                   Чу-чу-чу — я капусту посічу.
                   Щ ок-щ ок-щ ок — в чавунці зварю борщ ок.
                   Чний-чний-чний — ох і буде ж борщ смачний.
         2. Робота над скоромовкою.  Гра «Дощик»
                   Лежить п’ять п’ятаків.
                   На кожному п’ятаку ще по п’ятаку.
         3. Гра «Пеньок»
Миска, миска, миш ка, миска, миска.
Д убочок,зубочок,зубочок,зубочок,зубочок.
Парта, парта, парта, карта, парта.
Білка, булка, білка, білка, білка.
 
III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
— Відновіть прислів’я, згадайте, хто його сказав.
• Задрімали, та, на, порозі, встали, раненько.
(Раненько встали, та на порозі задрімали. Бабуся)
• Лежанці, на, ми, а, люди, жати, лежати.
(Люди жати, а ми на лежанці лежати. Мама)
• Рано, щ е, бо, Тетяно лежи.
(Лежи, Тетяно, бо ще рано. Тато)
 
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ми ознайомимося з творчістю Всеволода Нестайка. Герої його творів дуже непосидючі, а тому часто помиляються, потрапляють у кумедні ситуації.
         Всеволод Нестайко (30.01.1930) — беззаперечний класик сучасної української дитячої літератури. Щоранку на вулиці Шовковичній, у самому центрі Києва, можна зустріти високого сивого чоловіка з песиком на повідку. Час від часу він жартівливо посварюється на свого Дюка й усміхнено-замріяно крокує далі... На нього не полює зграя фотографів і телекамер, проте його книжками зачитуються мільйони дітей «від 2 до 102...», і якби зібрати воєдино всю їхню до нього любов — вона осяяла б усю Україну...
 
V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
         1. Опрацювання першої частини оповідання В. Нестайка «Як ми літали в космос» (с. 130-132, до слів «Минають останні секунди»)
1) Гра «Передбачення».
— Поміркуйте, про щ о може йтися у творі з таким заголовком.
2) Виразне читання тексту вчителем.
— Чи справдилися ваші припущення?
3) Словникова робота.
Довідкове бюро
Орбіта — ш лях руху небесного тіла ш тучного супутника землі.
Катапульта — тут: механізм для старту літака.
Ресори — пружна частина підвіски між віссю і кузовом вагона, машини, воза і т. ін., призначена для пом’якшення ударів під час їзди.
Виварка — посуд, в якому виварюють білизну.
         Фізкультхвилинка
4) Читання оповідання учнями «ланцюжком».
— Хто є головними персонажами оповідання?
5) Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання.
— Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
— Чому автор виріш ив залишити Землю?
— Кого він запросив у компанію?
— Які були підстави у Ромки розлучатися із Землею?
— Як хлопці готувалися до польоту?
— З чого вони зробили ракету? Як її назвали?
— Які харчі взяли із собою в дорогу?
6) Гра «Розвідники».
— Знайдіть і прочитайте абзаци, в яких є такі речення:
  • І я запросив у компанію свого найщ иріш ого друга й однокласника Ромку.  Ця каменюка, впавши з висоти, мала привести в дію механізм.
  • Вийшло дуже м’яко, тепло й зручно.
7) Гра «Засічка — кидок».
За командою «кидок» — усі діти починають читати напівголосно текст.
За командою «засічка» зупиняються й олівцем позначають останнє прочитане ними слово.
Цей текст таким саме чином читають ще раз. (Але не більше трьох разів.)
Під час повторного читання діти переконуються, щ о прочитали більший обсяг — «засічка» поставлена вже далі. Це доводить їм необхідність багаторазового читання тексту, адже з кожним разом результати покращ уються.
8) Гра «Читає Незнайко».
Учитель читає, замінюючи слова, учні виправляють «помилку».
Я задумав побудувати ракету (супут ник) і назавжди полетіти в космос.
Копали під бочкою яму (траншею), встановлювали пружини, ресори і важилі.
Ми з Ромкою в тиш і (мовчанні) стоїмо біля супутника «Ліра».
         2. Хвилинка творчості та фантазії
— Як ви вважаєте, щ о трапилося з героями далі?
 
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Яке оповідання почали читати на сьогодніш ньому уроці?
— Що найбільше зацікавило вас у цьому оповіданні?
 
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виразно читати оповідання. Підготувати запитання за змістом прочитаного.

 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку №111: "Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»". Літературне читання 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід