Товари для рукоділля
 

Конспект уроку №112: "Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»". Літературне читання 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»
 
Мета: продовжити роботу над оповіданням В. Нестайка «Як ми літали в космос»; удосконалювати навички свідомого виразного читання, вміння передавати під час читання різні почуття героїв твору, визначати головну думку прочитаного; розвивати пізнавальний інтерес, почуття гумору.
 
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
         1. Робота над чистомовкою
                   Ра-ра-ра — у дворі весела гра.
                   Ру-ру-ру — ми продовжуємо гру.
                   Ло-ло-ло — все навкруг розцвіло.
                   Лі-лі-лі — кури ходять по землі.
         2. Читайте, думайте, доповнюйте!
Росте — дерево, дитина,... (кущ, квітка, саджанець).
Пливе — пароплав, човен,... (качка, хмара,риба, пліт, кит).
Висить — руш ник, картина,... (портрет, павутиння, лампочка, яблуко).
Хрумтить — морква, огірок,... (цукор, капуста, сухар).
Дзижчить — комар, муха,... (оса, бджола, джміль).
         3. Робота над лічилкою
                   Я ж мурюсь, заплющ ую очі,
                   Всі ховайтесь, хто де хоче!
                   Вмить розбіглась дітвора —
                   Йти ш укать мені пора.
                   Більш не буду я чекать:
                   Раз, два, три — іду ш укать.
                   Раз — за Петра.
                   Два — за Дмитра.
                   Три — за Тетянку.
                   Чотири — за Оксанку.
                   Я усіх уже знайш ов,
                   Сам ховатися піш ов.
                                               В .Гринько
 
III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
         Гра «Дуель».  Робота  в групах
Групи ставлять запитання одна одній за змістом оповідання.
 
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні ми прочитаємо, чим завершився незвичайний політ у космос.
V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
         1. Гра «Бджілки»
Самостійне напівголосне читання другої частини оповідання (с. 132—133, до слів «почувся тріск, щось гупнуло, загриміло і...»).
— Хто розкрив намір друзів?
— Чому хлопці вимуш ені були взяти Тетянку із собою у політ?
         2. Читання твору «ланцюжком» (с. 134, до слів «і раптом...»)
— Як ви вважаєте, де опинилися юні «космонавти»?
         3. Виразне читання оповідання вчителем (с. 135)
— Чим закінчився політ?
         Фізкультхвилинка
         4. Словникова робота
1) Довідкове бюро.
Песиголовці — про людину, щ о втратила свої кращ і риси і людську подобу.
Атмосфера — газоподібна оболонка Землі та деяких інш их планет.
2)  Читання стовпчиків слів.
Пообриває                             зціпивши
хвилюючись                          в крайньому
злорадно                               двірничці
потилицю                               найпопулярніша
Читання кож ного стовпчика згори вниз («луною» за вчителем) і знизу вгору («буксиром» із сусідом по парті).
         5. Гра «Квіточка»
Читання другої частини оповідання. Читає той учень, на парту якого впала квіточка.
         6. Аналіз оповідання з елементами вибіркового читання
— Як хлопці відреагували на появу Тетянки?
— Як називає її автор?
— Як діти вмощувалися в ракету?
— Як відбувався запуск ракети? Прочитайте.
— Який епізод космічного польоту викликав у вас сміх? Прочитайте.
— Якого висновку дійшли космонавти?
— Назвіть головних героїв оповідань Анатолія Григорука та Всеволода Нестайка.
— Чому твори про них вміщ ено саме в скриньці сміху?
         7. Гра «Земля — небо»
За командою «земля» — діти нахиляються до книжки і читають текст.
За командою «небо» — піднімають голівки вгору, прибираючи вказівки від тексту. Знову «земля» — учні очима знаходять, де вони закінчили читати.
         8. Робота над змістом малюнка
— Розгляньте малюнок. Кого на ньому зображено?
— Прочитайте рядки оповідання, які проілюстрував художник.
 
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Який настрій панував на сьогоднішньому уроці?
— Коли було найвеселіше?
— Чому хлопцям так і не вдалося полетіти в космос?
— До якого висновку вони дійшли?
— Чи згодні ви з цією думкою?
 
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати відповіді на запитання «Повтори і пригадай» (с. 136).

 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку №112: "Неймовірні пригоди юних винахідників. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос»". Літературне читання 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід