Товари для рукоділля
 

Конспект уроку: "Підсумок за розділом «Літературні казки»". Літературне читання 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Підсумок за розділом «Літературні казки»
 
Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Літературні казки»; розвивати вміння читати за особами, вибірково, працювати в групах, парах; створити атмосферу радості, насолоди від творчості; розвивати зв'язне мовлення, мислення, увагу, кмітливість, пам'ять; виховувати інтерес до читання казок.
 
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
         1. Робота над скоромовками
Діти
                   Мама вчить мене читати, вчить мене читати тато.
                   Вчить дідусь і вчить бабуся, скоро-скоро я навчуся.
Учитель
                   Другий ряд теж не дрімає і швиденько промовляє.
Діти
                   Начитався букварика та й малюю косарика.
                   Коси сіно, косарику, на своєму гектарику.
Учитель
                   А тепер у класі тиша, щоб почуть розмову мишок.
Діти
                   Мишка мишку запитала: «Що сьогодні поробляла?»
                   Відказала мишка мишці: «Букву А шукала в книжці.
                   Буду азбуку вивчати, щ об самій казки читати».
         2. Гра «Логічний ланцюжок»
Перший, хто починає ланцюжок, називає будь-яке слово, другий додає слово і пояснює, як воно зв’язане з першим.
         Наприклад:
Баба Яга — мітла (щоб літати)',
Колобок — вікно...
Лисичка — півник...
Котигорошко — булава...
Рукавичка — мишка, жабка, зайчик...
Телесик — човник, рибка, річка, берег тощо.
 
III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
         Гра «Обличчям до обличчя»
Учні в парах повертаються одне до одного і переказують казку.
 
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Діти, хто скаже, який розділ ми закінчили вивчати?
— І сьогодні на уроці читання ми підіб’ємо підсумок за розділом «Літературні казки», і я побачу, чи справді ви любите читати казки, чи уважні ви читці, чи знаєте, якого автора та чи інша казка.
 
V.  УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
— Як сонечко радує теплом і світлом усе живе, так і казки зігрівають радістю, любов’ю і теплом душ у і серце кожної дитини, кожного читця.
— Ось подивіться, тільки-но пригріло сонечко, і вже з’явилася перш а квіточка. Але ця квіточка не звичайна, у неї на пелюстках написані завдання, які ми будемо виконувати. А щоб зірвати пелюсточку треба промовити слова: «Пелюсточку відірвем, знання свої доведем».
         1. Читання за особами казки І. Я. Франка «Лис Микита»
— Назвіть головних героїв казки «Лис Микита».
— Хто бажає читати слова Лиса, Вовчиці? Діти, а хто нам ще потрібен? (Автор)
— Розгорніть підручник на с. 139. Усі уважно слідкуймо і слухаймо.
— Чого вчить ця казка? Хто автор цієї казки?
                   Пелюсточку відірвем,
                   Знання свої доведем.
         Фізкультхвилинка
         2. Робота в групах. Гра «З якої казки цей ланцюжок?»
— Кожній групі я даю картку, на якій написаний ланцюжок.
Ви всі разом прочитаєте його, поміркуєте і відгадаєте, до якої казки належить цей ланцюжок.
• Дід, баба, внучка, собачка, кицька.
• Дід, баба, собачка, кицька, мишка.
• Черевичок, принц, карета, чарівниця.
Один учень з групи захищ ає, доводить, з якої казки ланцюжок.
                   Пелюсточку відірвем,
                   Знання свої доведем.
         3. Робота в парах. «Пригадайте, з яких казок ці рядки?»
— Кожній парі я даю картку, на якій написане речення з будь-якої літературної казки.
• Під гіллястими кучерявими деревцями зайці люблять спочивати і вести довгі розмови про життя-буття.
• Він об’їздив увесь світ, щ об знайти собі наречену, але так і не знайшов.
• Що це ти їси, Микитко?
— Ви уважно читаєте речення і пригадуєте, з якої казки ці рядки. Потім
один учень з пари читає речення і доводить з якої воно казки.
         4. Гра «Упізнай за описом персонажів казок»
• Хитрий, улесливий, учив вовчицю ловити рибу.
• Задавака й нахаба, який полюбляв лежати в холодку.
         5. Гра «Упізнай казки за початком. Назви їхніх авторів»
• Жив собі принц, і заманулося йому...
• Один багатий удівець одружився вдруге з удовою, такою чванливою та гордовитою, якої відколи світ ніхто й не бачив...
 
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Чи сподобався вам урок?
— З яким настроєм ви його завершуєте?
 
 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку: "Підсумок за розділом «Літературні казки»". Літературне читання 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід