Урок 116. Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач
 
Мета: повторити таблиці множення і ділення; вдосконалювати обчислювальні навички;
розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати інтерес до математики;
розширювати світогляд.

Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач
 
Мета: формувати вміння розв’язувати приклади і задачі на основі знань таблиці множення і ділення; удосконалювати знання геометричного матеріалу; розвивати навички швидкого рахунку, логічне мислення, увагу.
 

Таблиця ділення на 8. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач
 
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 8; формувати вміння виконувати завдання на застосування табличного ділення; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до математики.

Урок 113. Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач
 
Мета: закріпити знання табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі, навички усних обчислень; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати акуратність.

Урок 112. Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач

 

Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі; закріпити знання табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати навички усних обчислень; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність.


Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач

 

Мета: закріплювати знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв’язувати задачі; повторити і систематизувати знання учнів про порядок виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність.


Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8. Задачі на дві і три дії

 

Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над допущеними помилками; ознайомити учнів з таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням; формувати вміння розв’язувати задачі на дві і три дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики.


 

1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-54