Конспект на тему: "Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв’язування задач". Математика 2 клас
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв’язування задач
Мета: закріпити знання таблиці ділення на 7; формувати вміння розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; розширювати світогляд.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних Знань
1. Перевірка домашнього завдання (с. 125, завдання 833; 834)
Завдання 833
— Прочитайте шукані числа.
Завдання 834
— Яку обернену задачу склали?
2. Усна лічба
1) Гра «Ерудит».
— Що таке бамбук?
Обчисліть і знайдіть правильну відповідь.
Дерево — 40 Кущ — 30 Трава — 50
Відповідь: трава.
— Бамбук належить до трав і є близьким родичем пирію і тимофіївки. Росте дуже швидко і досягає заввишки 50 м. Цвіте один раз на декілька десятків років. (Демонстрування зображення бамбука.)
2) Математична «доріжка».
63 |
56 |
49 |
42 |
35 |
28 |
21 |
14 |
7 |
: 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Хвилинка каліграфії
— Запишіть відповіді математичної «доріжки».
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми закріпимо знання таблиці ділення на 7.
IV. Повторення вивченого матеріалу
1. Робота за підручником (с. 125–126)
Завдання 835. Робота в парах
— Полічіть шістками до 60; сімками до 70.
Завдання 836. Самостійне виконання завдання
Один учень працює біля дошки.
Учні з виразів та їх числових значень складають правильні рівності.
Завдання 837. Усне виконання завдання
Учні розв’язують задачу і ставлять інші запитання за умовою задачі.
Завдання 838. Усне виконання завдання
Учні за даними малюнка і запитаннями складають числові вирази, щоб дізнатися:
1) скільки виростили гіацинтів і фікусів;
2) на скільки менше фікусів, ніж крокусів;
3) на скільки більше фікусів, ніж гіацинтів.
Завдання 839
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.
Завдання 840*
Учні коментують, як виконали обчислення. Знаходять числа й записують рівності.
2. Фізкультхвилинка
V. Узагальнення й систематизація знань
1. Запис виразів та обчислення їх значень.
- Суму чисел 2 і 7 помножити на 4.
- Різницю чисел 90 і 45 поділити на 5.
- До 18 додати частку чисел 35 і 7.
- Від частки чисел 28 і 4 відняти частку чисел 18 і 6.
2. Робота над загадкою
Матері 35 років, а дочці 5 років.
— У скільки разів мати старша за дочку?
— На скільки років мати старша за дочку?
— У скільки разів мати буде старша за дочку через 5 років?
— На скільки років мати буде старша за дочку через 5 років?
— У скільки разів мати буде старша за дочку через 25 років?
3. Офтальмологічна пауза
4. Розв’язування логічного завдання
Гра «Знайди число»
7 · 4 = : 7 = 7 : 6 = 7
+ 21 = + 14 = 21 + 21 =
( — 28; — 49; — 42)
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII. Домашнє завдання
С. 126, завдання 841; 842.
Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
- Математика
- 30.03.2015
- 1677