Конспект уроку №112: "Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач". Математика 2 клас




 

Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач

 

Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати задачі; закріпити знання табличних випадків множення і ділення; вдосконалювати навички усних обчислень; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність.

 

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

         1. Перевірка домашнього завдання (с. 131, завдання 873; 874)

         Завдання 873

— Прочитайте вирази, у відповіді яких є цифра 4; цифра 7; однакове число десятків і одиниць; сума десятків і одиниць дорівнює 5.

         Завдання 874

— Розкажіть задачу. Прочитайте її розв’язання.

         2. Усна лічба

1)  Математичні «ланцюжки».

8 · 9            49 : 7                   21 + 42                16 : 4                             8 · 8

– 32            + 17            : 7                       · 8                        + 16

: 5               : 4               + 9                       – 17                     – 24

2)  Віршовані задачі.

 

  • Четвірка сонних кошенят

На сонці спочивала.

16 сірих мишенят

Навколо танцювало.

Я хочу запитати вас:

Скажіть мені, у скільки раз

Більше жвавих мишенят,

Ніж лінивих кошенят? (4)

  • Ворона Каркарона синочків годувала.

Кожному синочку по 5 жучків давала.

Всіх 25 жучків пішло.

То скільки ж пташенят було? (5)

  • 8 кіз побігло в ліс.

Скільки разом ніг у кіз? (32)

 

         3. Хвилинка каліграфії

— Лічіть шестірками, починаючи з 6 і закінчуючи числом 60. Запишіть названі числа.

 

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 8.

 

IV. Повторення вивченого матеріалу

         1. Робота за підручником (с. 131–132)

         Завдання 875

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.

         Завдання 876. Самостійна робота

Під час перевірки учні читають виписані приклади і пояснюють спосіб обчислення.

         Завдання 877. Коментоване розв’язування кругових прикладів

         Завдання 878. Колективне ознайомлення зі змістом задачі, її аналіз

Один учень записує умову і розв’язує задачу.

Після цього учні змінюють питання таким чином, щоб у розв’язанні останньою дією було віднімання.

         Завдання 879

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання.

         2. Фізкультхвилинка

 

V. Узагальнення й систематизація знань

         1. Робота над задачами

1) У дитячий садок привезли 48 кг груш у ящиках, по 8 кг у кожному, і 40 кг яблук у ящиках по 10 кг у кожному. Що дізнаєтеся, якщо виконаєте дії:

48 : 8 = ?

40 : 10 = ?

48 : 8 + 40 : 10 = ?

2) У глечик вміщується 3 л води, а в каністру — в 7 разів більше. Скільки літрів води вміщується в глечик і в каністру разом?

         2. Обчислення значень виразів

36 : 6 · 7              42 : 7 · 4              8 · 5 – 3 · 7

54 : 6 + 81                    48 : 8 · 7              4 · 6 + 2 · 8

6 · 6 : 4                32 : 8 · 6              7 · 5 – 4 · 4

42 : 6 + 59                    54 : 6 : 3              6 · (81 – 72)

         3. Офтальмологічна пауза

         4. Розв’язування логічних задач

1) Робота за таблицею.

— Чи всі зображені фігури можна назвати геометричними? (Так)

— Яку найменшу геометричну фігуру ви знаєте? (Точка)

— Яка фігура не має кутів? (Круг, точка, відрізок)

— Скільки на малюнку многокутників? (4)

— Назвіть кожну фігуру. Поміркуйте, чому їй дали таку назву.

2) Маємо трійку чисел 2; 7; 5. Установіть закономірність й утворіть нову трійку, вставивши пропущене число: 6; ...; 3. (6; 9; 3)

3) У двох їжаків було 7 яблук. Чи могло в одного з них бути на 6 яблук більше, ніж у другого? (Не могло, бо тоді у другого їжака 0 яблук, що суперечить умові задачі.)

 

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

VII. Домашнє завдання

С. 131–132, завдання 880; 881.

 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).

Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку №112: "Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач". Математика 2 клас", із категорії "Математика", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті  доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід