Товари для рукоділля
 

Конспект уроку №115: "Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач". Математика 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 

Засвоєння таблиці ділення на 8.Розв’язування задач
 

Мета: формувати вміння розв’язувати приклади і задачі на основі знань таблиці множення і ділення; удосконалювати знання геометричного матеріалу; розвивати навички швидкого рахунку, логічне мислення, увагу.
 

Хід уроку

I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
         1. Перевірка домашнього завдання (с. 134, завдання 899; 900)
         Завдання 899
— Прочитайте вирази, відповіді яких однакові; у відповіді є цифра 8; цифра 9; сума цифр відповіді дорівнює 5; відповідь записана двома однаковими цифрами.
         Завдання 900
— Скільки пасажирів було в салоні автобуса спочатку?
2       . Усна лічба
1)  Гра «Лабіринт».
— Двері лабіринту може відчинити тільки ключик, форма якого нагадує число 8. Отже, в кожному стовпчику знайдіть вираз із відповіддю 8.

2) Фронтальне опитування.
— Скільки ніжок у одного павука? (8)
— Скільки ніжок у 5 павуків? у 7 павуків?
— Скільки ніжок у одного жучка? (6)
— Скільки ніжок у 3 павуків і 3 жучків? (42)
— Скільки ніжок у 8 павуків і 6 жучків? (100)
3)  Гра «Віднови таблицю».
— Відновіть таблицю ділення на 8 і знайдіть невідоме ділене.
         : 8 = 2                  : 8 = 4                  : 8 = 6                  : 8 = 8
         : 8 = 3                  : 8 = 5                  : 8 = 7                  : 8 = 9
         3. Хвилинка каліграфії
— Запишіть знайдені ділені у порядку спадання.
 
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення на 8.
 
IV. Повторення вивченого матеріалу
         1. Робота за підручником (с. 134–136)
         Завдання 901. Усне виконання завдання
Учні перевіряють, чи правильні рівності й нерівності.
         Завдання 902. Самостійна робота
Двоє учнів працюють за закритою дошкою.
         Завдання 903
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.
         Завдання 904
Після колективного ознайомлення зі змістом задачі складається план розв’язування:
1) Скільки коштує одна лялька?
2) Скільки коштує один ведмедик?
3) Що дорожче: лялька чи ведмедик?
Сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують розв’язання у зошити.
Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.
         Завдання 905
Учні називають пари протилежних сторін прямокутника АВСD. Вимірюють сторони. Один учень біля дошки пояснює, як знайти суму довжин
кожної пари протилежних сторін.
Висновок: протилежні сторони прямокутника рівні; суми пар протилежних сторін рівні.
Після цього учні знаходять периметр прямокутника.
Завдання 906
Учні складають і розв’язують задачі за короткими записами.
Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.
         2. Фізкультхвилинка
 
V. Узагальнення й систематизація знань
         1. Обчислення значень виразів
80 – 7 · 8             49 : 7 · 6              28 : (12 – 5) : 2
7 · 7 + 35             63 : 7 + 56                    27 : 9 · (60 – 57)
92 – 7 · 9             54 : 6 + 78                    (17 + 25) : 7 · 8
5 · 7 – 18             56 : 7 · 5               (90 – 41) : 7 · 9
         2. Розв’язування задач
1) Два хлопчики поливали в шкільному городі грядки. До обіду вони полили по 5 грядок кожний, а після обіду — по 4. Скільки всього грядок полили хлопчики за день?
Розв’яжіть задачу двома способами:
а) 5 · 2 + 4 · 2 =
б) (5 + 4) · 2 =
— Поясніть кожен спосіб.
— Ви переконалися, що обидва вирази мають однакове значення. Яке?
2) Хлопці зміцнили в шкільному саду годівниці для птахів. До чотирьох з них прилетіло по 8 горобців, а до трьох — по 8 снігурів. Скільки всього птахів пообідали у годівниць? Розв’яжіть задачу двома способами.
— Складіть подібну задачу за виразом:
3 · 10 + 5 · 10, або (3 + 5) · 10.
         3. Офтальмологічна пауза
         4. Розв’язування логічних задач
1) Кількість яблук у кошику виражається двоцифровим числом. Ці яблука можна поділити порівну між двома або між трьома, або між п’ятьма дітьми. Але не можна розділити порівну між чотирма дітьми. Скільки яблук у кошику? (Слід знайти таке число, яке ділиться на 2, на 3, на 5, але не ділиться на 4. Це число 30.)
2) Катя прочитала за місяць удвічі менше книг, ніж Толя, і на три книги більше, ніж Даша. Всього вони прочитали 17 книг. Скільки прочитав кожен?
         Відповідь: 5; 10; 2.
 
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII. Домашнє завдання
С. 135–136, завдання 907; 908.

 
 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку №115: "Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач". Математика 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід