Товари для рукоділля
 

Конспект уроку №117: "Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач". Математика 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Урок 117. Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач
 
Мета: формувати навички швидких обчислень табличних випадків ділення на 8; удосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, математичне мовлення; виховувати самостійність.
 
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
         1. Перевірка домашнього завдання (с. 137, завдання 915; 916)
         Завдання 915
— На скільки більше осіб може розміститися у восьми чотиримісних човнах, ніж у двох шестимісних?
         Завдання 916
— Прочитайте вирази, у яких відповіді одноцифрові; двоцифрові.
         2. Усна лічба
1) Гра «Замкни коло».

2) Веселі задачі.
         Ласун Карлсон з’їв 4 банки полуничного джему, а вишневого варення —  y в 3 рази більше. На скільки банок менше полуничного джему, ніж вишневого варення, з’їв Карлсон? (8)
         Фрекен Бок випекла 8 солодких плюшок, а ватрушок з сиром — на  y 4 менше. У скільки разів солодких плюшок було більше, ніж ватрушок з сиром? (2)
3) Робота за таблицею.

4) Які рівності та нерівності істинні, а які — хибні?
4 · 8 = 8 · 4 (і)                        8 · 9 > 8 · 8 (і)                        25 : 5 = 15 : 3 (і)
24 : 8 = 24 : 6 (х)                             16 : 8 < 16 : 4 (і)                              64 : 8 > 45 : 5 (х)
         3. Хвилинка каліграфії
— Запишіть множину чисел, які діляться на 8.
         4. Математичний диктант.
  • Суму чисел 6 і 3 збільшити у 8 разів. y
  • Число 63 зменшити у 7 разів і додати 41.
  • Добуток чисел 8 і 8 зменшити на 37.
  • Частку чисел 56 і 8 збільшити на 28.
 
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення на 8.
 
IV. Повторення вивченого матеріалу
         1. Робота за підручником (с. 137–138)
         Завдання 917
Учні «ланцюжком» усно виконують обчислення.
         Завдання 918
Після колективного ознайомлення зі змістом задачі і вказівкою учні складають план розв’язання:
1) Скільки ґудзиків пришив 1 учень першої групи? (24 : 4 = 6)
2) Скільки ґудзиків пришив 1 учень другої групи? (25 : 5 = 5)
3) Яка група працювала краще? (6 > 5)
         Відповідь: перша група працювала краще.
Сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують розв’язання у зошити.
Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.
         Завдання 919
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.
         Завдання 920. Коментоване розв’язання кругових прикладів
Учитель звертає увагу на те, яким чином виконуються обчислення.
         Завдання 921*
Розв’язання краще записати у вигляді таблиці.

         Відповідь: Тарас вирізав більше фігур.
         Завдання 922. Самостійне виконання завдання
Один учень працює біля дошки.
         Завдання 922. Колективне розв’язування задачі
Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.
         2. Фізкультхвилинка
 
V. Узагальнення й систематизація знань (див. додаток на с. 3)
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII. Домашнє завдання
С. 138, завдання 924; 925.
 
 
 
Додаток до уроку
         1. Самостійна робота
         1 варіант
                   72 : 8
                   49 : 7 · 8
                   80 – 2 · 3 · 9
                   82 – 3 · 3 + 19
         2 варіант
                   63 : 7
                   56 : 8 · 7
                   80 – 3 · 3 + 25
                   64 : 8 · 6
         2. Робота над задачею
Квіткарка приготувала для продажу 43 гвоздики. Три із них вона поставила у вазу, а з решти склала 8 букетів. Скільки гвоздик у кожному букеті?
         3. Офтальмологічна пауза
         4. Розв’язування логічних задач
1) Між цифрами 12; 3; 4; 5 поставте знаки дій і дужки так, щоб значення утвореного виразу дорівнювало 40.
(12 : 3 + 4) · 5 = 40
2) Одна нехороша людина завжди говорить неправду. Що вона відповість на запитання: «Що б ви відповіли, якби вас запитали, чи правдиві ви?»?
         Розв’язання. Якщо запитати брехуна, чи правдивий він, він збреше: «так». Ми запитуємо, що б він відповів на це запитання. І брехун не може правдиво сказати, що він відповів би «так»; він бреше: «Я відповів би “ні”». Це вдала ілюстрація за темою «мінус на мінус дає плюс»: брехня про брехню може бути правдою.
         Відповідь: ні.
 
 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку №117: "Засвоєння таблиці ділення на 8. Розв’язування задач". Математика 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід