Конспект уроку: "Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування задач". Математика 2 клас
Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування задач
Мета: закріпити вміння розв’язувати завдання на застосування табличного ділення на 9; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, вміння працювати самостійно; прищеплювати інтерес до точних наук.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання (с. 142, завдання 957; 958)
Завдання 957
— Прочитайте розв’язання задачі двома способами.
Завдання 958
— Прочитайте вирази і їх значення.
2. Усна лічба
1) Гра «Ерудит».
— З чого оси будують гнізда? (З паперу)
— Обчисліть і визначте правильну відповідь.
а) З піску — 8.
б) З паперу — 9.
в) З трави — 7.
2) Математична «доріжка».
Робота в парах
3) Бліцопитування.
— У скільки разів 64 більше, ніж 8?
— У скільки разів 9 менше, ніж 72?
— На скільки 36 більше, ніж 6?
— На скільки 6 менше, ніж 36?
— У скільки разів 36 більше, ніж 9?
— У скільки разів 9 менше, ніж 72?
— На скільки 36 більше, ніж 9?
— На скільки 9 менше, ніж 72?
3. Хвилинка каліграфії
— З ряду чисел: 10; 12; 18; 20; 24; 26; 28; 30; 32; 36 випишіть ті, які одночасно діляться на 2 і на 4.
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення і ділення.
IV. Повторення вивченого матеріалу
1. Робота за підручником (с. 142–143)
Завдання 959. Усне виконання завдання
Учні коментують, як виконали обчислення.
Завдання 960
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Сильні учні розв’язують самостійно. Слабким пропонується картка-«підказочка».
Після цього учні складають подібну задачу про розливання соку в банки за виразом 24 – 2 · 9.
Завдання 961
Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити.
Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.
2. Фізкультхвилинка
V. Узагальнення й систематизація знань
1. Робота над задачею
Довжина першої сторони трикутника 12 см, другої — в 4 рази менше, а третьої — 5 см. Знайдіть периметр трикутника. (12 + 12 : 4 + 5 = 20 (см))
2. Обчислення значень виразів
54 : 9 · 7 81 : 9 – 72 : 8 42 + 56 : (14 – 6)
6 · 6 : 4 64 : 8 + 48 : 6 83 – (11 – 2) · 7
56 : 7 · 8 49 : 7 – 35 : 5 74 – (36 + 45) : 9
3. Офтальмологічна пауза
4. Розв’язування логічних задач
1) Завдання 962*.
— Поставте дужки, щоб рівності були правильними.
2 · 8 + 48 = 64 2 · (2 + 7) = 18 27 : (3 + 6) = 3
2) Перед довгою розлукою п’ятеро друзів обмінялися фотографіями: кожен дав кожному по одній своїй фотографії. Скільки їм для цього знадобилося фотографій?
Розв’язання
II. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка домашнього завдання (с. 142, завдання 957; 958)
Завдання 957
— Прочитайте розв’язання задачі двома способами.
Завдання 958
— Прочитайте вирази і їх значення.
2. Усна лічба
1) Гра «Ерудит».
— З чого оси будують гнізда? (З паперу)
— Обчисліть і визначте правильну відповідь.
а) З піску — 8.
б) З паперу — 9.
в) З трави — 7.
2) Математична «доріжка».
Робота в парах
3) Бліцопитування.
— У скільки разів 64 більше, ніж 8?
— У скільки разів 9 менше, ніж 72?
— На скільки 36 більше, ніж 6?
— На скільки 6 менше, ніж 36?
— У скільки разів 36 більше, ніж 9?
— У скільки разів 9 менше, ніж 72?
— На скільки 36 більше, ніж 9?
— На скільки 9 менше, ніж 72?
3. Хвилинка каліграфії
— З ряду чисел: 10; 12; 18; 20; 24; 26; 28; 30; 32; 36 випишіть ті, які одночасно діляться на 2 і на 4.
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблиці множення і ділення.
IV. Повторення вивченого матеріалу
1. Робота за підручником (с. 142–143)
Завдання 959. Усне виконання завдання
Учні коментують, як виконали обчислення.
Завдання 960
Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Сильні учні розв’язують самостійно. Слабким пропонується картка-«підказочка».
Після цього учні складають подібну задачу про розливання соку в банки за виразом 24 – 2 · 9.
Завдання 961
Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити.
Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.
2. Фізкультхвилинка
V. Узагальнення й систематизація знань
1. Робота над задачею
Довжина першої сторони трикутника 12 см, другої — в 4 рази менше, а третьої — 5 см. Знайдіть периметр трикутника. (12 + 12 : 4 + 5 = 20 (см))
2. Обчислення значень виразів
54 : 9 · 7 81 : 9 – 72 : 8 42 + 56 : (14 – 6)
6 · 6 : 4 64 : 8 + 48 : 6 83 – (11 – 2) · 7
56 : 7 · 8 49 : 7 – 35 : 5 74 – (36 + 45) : 9
3. Офтальмологічна пауза
4. Розв’язування логічних задач
1) Завдання 962*.
— Поставте дужки, щоб рівності були правильними.
2 · 8 + 48 = 64 2 · (2 + 7) = 18 27 : (3 + 6) = 3
2) Перед довгою розлукою п’ятеро друзів обмінялися фотографіями: кожен дав кожному по одній своїй фотографії. Скільки їм для цього знадобилося фотографій?
Розв’язання
- Перший спосіб
Кожен дав по чотири фотографії, тому всього знадобилося
4 · 5 = 20 фотографій.
4 · 5 = 20 фотографій.
- Другий спосіб
Кожен отримав по чотири фотографії, тому всього знадобилося 4 · 5 = 20 фотографій.
Відповідь: 20.
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII. Домашнє завдання
С. 143, завдання 963; 964.
Відповідь: 20.
VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII. Домашнє завдання
С. 143, завдання 963; 964.
Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку: "Засвоєння таблиць множення і ділення. Розв’язування задач". Математика 2 клас", із категорії "Математика", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
- Математика
- 15.04.2015
- 1381