Червона книга України
 
Мета: ознайомити учнів з рослинами рідного краю, що охороняються і занесені до Червоної книги України; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до рослин.

Людина і природа
 
Мета: поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати дбай-ливе, господарське ставлення до природи як до рідного дому.

Рослини і тварини прісних водойм
 
Мета: ознайомити учнів з різноманітністю рослин і тварин прісної водойми; вчити пояснювати зв’язки у живій природі на прикладі прісної водойми; розвивати спостережливість, мовлення дітей, учити міркувати над отриманою інформацією; виховувати інтерес до природи, любов до рідного краю.

Рослини і тварини луків
 
Мета: ознайомити учнів з розмаїттям рослин і тварин луків; вчити пояснювати зв’язки у живій природі на прикладі луки; розвивати пізнавальну активність, уміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати і робити висновки; виховувати почуття прекрасного.

Коли ліс дякує, а коли ображається
 
Мета: навчати учнів оцінювати власний вклад у збереження природи; розвивати пізнавальну активність; виховувати любов до рідного краю і бережливе ставлення до лісів.

Охорона лісу
 
Мета: обговорити з учнями інформацію про збереження лісу; довести необхідність збереження лісу; розвивати естетичне сприйняття навколишнього, мислення, спостережливість; виховувати любов до природи.

Рослини лісу
 
Мета: поглибити знання учнів про рослини лісу; ознайомити учнів з корисними і отруйними лісовими ягодами; розвивати вміння спостерігати, логічно і творчо мислити; виховувати пізнавальний інтерес; прищеплювати любов до природи.

Жива природа влітку

Мета: провести спостереження за літніми змінами в живій природі; систематизувати знання учнів про природні зв’язки; розвивати мовлення, мислення; розширювати світогляд; виховувати любов до природи.

Екскурсія у весняний ліс (парк)
 
Мета: дослідити, які зміни відбулися навесні у неживій природі, у житті тварин і рослин; розвивати увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи.

 

1-10 11-20 21-30 31-31