Товари для рукоділля
 

Конспект уроку: "Наші проекти. Не зривай першоцвітів". Природознавство 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Наші проекти. Не зривай першоцвітів
 
Мета: вчити учнів розпізнавати першоцвіти; розвивати спостережливість; виховувати
бережливе ставлення і любов до природи.
 
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
         1. Перевірка домашнього завдання
— Розкажіть про свої спостереження за працею людей навесні у вашій місцевості.
         2. Слухання вірша
              ВЕСНА, ВЕСНА! РАДІЙТЕ, ДІТКИ...
                   Весна, весна! Радійте, дітки!
                   Ховайте швидше саночки!
                   Немов пташки, летіть із клітки,—
                   З кімнати, з хати у садки.
                   А там, в садочках,— сонце, співи.
                   В траві фіалки зацвіли...
                   Джмелі і бджілки загули,
                   І скрізь метелики щасливі.
                                                        О. Олесь
— Про які перші весняні квіти йдеться у вірші?
— Які інші ранньоквітучі весняні квіти ви знаєте?
 
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, чому не можна зривати першоцвіти.
 
IV. Вивчення нового матеріалу
         1. Розповідь учителя
— Перші весняні квіти називають «першоцвітами», або «очима землі».
         Справді, земля ніби розплющує їх, прокидаючись від зимового сну. Ледь пригріє у березні сонечко, як з’являються молочно-білі підсніжники, лазурові  проліски, білий та бузковий ряст.
         Люди завдають чимало шкоди ранньоквітучим рослинам, особливо підсніжникам, проліскам, конваліям. Багато рослин стали рідкісними. Це проліски, фіалки, медунки, дзвіночки тощо.
         Найкрасивіша квітка — та, що квітує там, де зросла. Не губіть її! Такі квіти, як підсніжник звичайний, проліски, лілія лісова, конвалія, сон-трава, занесені до Червоної книги.
         2. Інсценізація
— Квіти дарують нам насолоду, а також позитивні почуття. Які? (Радості, спокою, краси, загадковості, гарного настрою, любові, життя, ніжності, цікавості, свіжості, тепла)
— Але квіти теж хочуть сказати нам про свої почуття.
Учні виступають у ролі квітів.
         Підсніжники. Ми з’являємося найпершими, коли ще лежить сніг. Нас вважають сміливими і сильними. Але тільки-но ми зацвітаємо, нас зривають. Нам сумно. Через те ми потрапили до Червоної книги України. Але від цього нас не стало більше. Ось чому ми не радіємо!
         Надія лише на тебе, друже!
         Проліски
 
                   Іще сніг не зійшов із землі,
А ми вже визираємо,
                   Весняне сонечко вітаємо,
                   Синім цвітом зацвітаємо.
Якщо рідну природу ти знаєш,
То одразу нас ти впізнаєш.
 
— Ми — проліски. Нас теж стає все менше і менше. Нам сумно. Надія лише на тебе, друже!
         Сон-трава
                   Ллється зранку навкруги
                   Знов мелодія весни —
                   То у лісі жива
                   Гарна квітка сон-трава.
— Через красу та лікувальні властивості нас нещадно винищують. А як хочеться, щоб збереглися назавжди наші чудові фіолетово-лілові килими! Надія лише на тебе, друже!
         Ряст
                   Вітерець зиму розтряс.
                   І в лісочку на горбочку
                   Виріс ряст, синій ряст.
— Я дуже ніжний, швидко в’яну, тому не рвіть мене! А крім того мої квіти дуже люблять бджоли, та і людям я приношу користь: з моїх бульб виготовляють цінні ліки.
Надія лише на тебе, друже!
         Конвалія
 
                   Ми квіточки ніжні,
                   Тендітні, білосніжні.
                   Послухай, як срібно
Дзвенить наш голосок:
«Не треба, не треба
Зривати квіток!»

— Надія лише на тебе, друже!
         3. Фізкультхвилинка
 
V. Узагальнення й систематизація знань
         Робота за підручником (с. 112–113)
— Доведіть, що першоцвіти потребують охорони.
 
VI. Підбиття підсумків. Рефлексія
— Які квіти приносять весну? Чому їх називають першоцвітами?
— Які квіти розквітають у кінці весни, в травні? (Конвалії, кульбаби, фіалки)
— Багато хто збирає навесні букети весняних рослин. Чи добре це? (Ні)
— Чому не слід рвати квіти?
— Які квіти занесені до Червоної книги?
— Чому потрібно оберігати ці квіти?
 
VII. Домашнє завдання
С. 112–113.
— Підготуйте інформацію про першоцвіти. Які першоцвіти зростають у вашій місцевості? Коли вони зацвітають? Що ви можете запропонувати для збереження цих рослин?
Після закінчення роботи представте класу (батькам, дітям з інших класів) вашу роботу. Оцініть її.

 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку: "Наші проекти. Не зривай першоцвітів". Природознавство 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід