Товари для рукоділля
 

Конспект уроку: "Жива природа влітку". Природознавство 2 клас


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Жива природа влітку
Мета: провести спостереження за літніми змінами в живій природі; систематизувати знання учнів про природні зв’язки; розвивати мовлення, мислення; розширювати світогляд; виховувати любов до природи.
 
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
— Які ознаки літа ви знаєте?
— Які ознаки літа згадуються у вірші?
                            ПАХНЕ ЛІТО
                   На дзвінкій галяві теплим літом
                   Заквітчалась липка першим цвітом,
                   І сама страшенно здивувалась:
                   «Та невже ж таке зі мною сталось?»
                   Зашуміли трави над землею,
                   Здивувались також разом з нею.
                   Забриніли дзвоники ласкаві:
                   «Ой же дух солодкий на галяві!
                   Пелюстки у нас лілові й білі,
                   Та чомусь ми пахнути не в силі...»
                   Жовтим оком дивиться ромашка:
                   «Від такого цвіту дихать важко!»
                   І радіють бджоли-міхоноші:
                   «А для нас ці квітоньки — хороші!»
                   Повна липка радості і суму:
                   «Через що,— зітхає,— скільки шуму?»
                   І ховає гілочки розквітлі,
                   Миті в зливах, скупані у світлі.
                   В лісі меду теплого налито.
                   Пахне цвіт на липці.
                   Пахне літо!
                                                        М. Пригара
 
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми спостерігатимемо за літніми змінами в живій природі.
 
IV. Вивчення нового матеріалу
         1. Робота за підручником (с. 117–120)
— Доведіть, що літо — це пора, коли все довкола цвіте.
— Розгляньте фотографії на с. 117. Які ягоди дозрівають у червні? Чому липень називають «ягідним місяцем»? Доведіть, що серпень — це місяць дозрівання плодів і насіння.
— Що ви прочитали про водойми (с. 118)?
— Нереститься риба — верховодки, карась. Мілина кишить безліччю мальків.
— Розгляньте малюнки на с. 119. Що ви прочитали про птахів?
— Розкажіть за фотографіями, що ви прочитали про звірів.
         Перевір себе
— Як з настанням літа змінюються рослини?
— Що відбувається в житті тварин улітку?
— Поясніть прислів’я.
Прийде літо — все розмаїто, прийде зима — нічого нема.
         Підсумок. Цвітіння рослин, дозрівання ягід, утворення плодів і насіння — літні явища у житті рослин. Народження, вигодовування та виховання молодняку — літні явища у житті тварин.
         2. Фізкультхвилинка
 
V. Узагальнення й систематизація знань
         1. Робота в групах
— Підкресліть літні явища у житті рослин.
  • Цвітіння рослин;
  • листопад;
  • дозрівання ягід;
  • сокорух;
  • утворення плодів.
— Підкресліть літні явища у житті тварин.
  • Народження молодняку;
  • линяння;
  • вигодовування молодняку;
  • поява комах;
  • виховання молодняку.
         2. Слухання вірша
                                                        ПРИКМЕТИ ЛІТА
                  
 
                   Ластівки літають
                   Над водою низько,
                   Хвилі розбивають —
                   Значить, дощик близько.
                   Мов червоні квіти,
                   Хмари в небі синім,
                   Значить, завтра, діти,
                   Буде вітер сильний.
                   А як льону річка
                   В полі засиніла,
                   Знайте, що суничка
                   У гаю дозріла.

                                                                                                                          М. Чепурна
— Які прикмети літа згадує автор у вірші?
— Які народні прикмети ви почули?
— Продовжіть речення:
  • Ластівки літають над водою низько — ...
  • Червоні хмари — ...
  • Льон зацвів у полі — дозріла...
         3. Гра «четвертий “зайвий”»
— У кожній групі підкресліть «зайве» слово, поясніть свій вибір.
  • Заєць, їжак, лисиця, джміль.
  • Синиця, павук, шпак, сорока.
 
VI. Підбиття підсумків. Рефлексія
— Які літні зміни відбуваються в житті рослин?
— Наведіть приклади літніх квітів.
— Які зміни відбуваються влітку в житті тварин?
— Чому влітку розвивається і збільшується потомство в усіх тварин?
 
VII. Домашнє завдання
С. 117–120.

 

Для того щоб переглянути повністю необхідно скачати конспекти в форматі (.doc).
Кнопки вверху!!!

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Конспект уроку: "Жива природа влітку". Природознавство 2 клас", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід