Товари для рукоділля
 

Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 

Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
 

Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, викликати бажання читати його твори; розвивати навички переказу, виразного читання, коментування прочитаного

Очікувані результати: учні знають про життєвий і творчий шлях Я. Стельмаха; переказують уривки повісті «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»; характеризують образи Сергія та Митька; висловлюють свої думки та враження від прочитаного.

Теорія літератури: повість, пригодницький твір, сюжет.

Обладнання: портрет письменника, ілюстративні матеріали до біографії; видання твору, ілюстрації до нього

Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу.
 

I. Аналіз контрольної роботи
ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

Деяка частина людей постійно ставить питання де? що? коли? як? чому? і намагається знайти на них відповідь. Саме завдяки таким допитливим людям і відбувається прогрес людства. Герої повісті Я. Стельмаха Митько та Сергій, допитливі, веселі, трохи бешкетливі, як і всі школярики, заради науки виявили неабияку сміливість, наполегливість, працьовитість і здобули безцінні уроки, розвинувши не тільки свої дослідницькі навички, а й уміння товаришувати, підтримувати одне одного, прощати.

ІІІ. Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу

1.   Розповідь учителя про письменника Я. Стельмаха.

2.   Робота з підручником.

Опрацювання статей та рубрик підручника.

3.   Виразне читання першої умовної частини (можна за ролями): розділи «Зоологія і комахи», «Відпустіть нас до бабусі!», «Знайомство з майбутнім майстром спорту…», «Озеро. Змії люблять сіно», «Таємничий і, бр-р-р,— який страшний…», «Я вкриваю себе ганьбою…».

4.   Словникова робота.

(Проводиться за питаннями учнів.)

5.   Евристична бесіда.

— Чи зацікавив вас твір? Чим саме?

— Формальним приводом поїздки до бабусі був заданий на літо збір колекції комах. Якою була мета хлопців насправді?

— Якими вам уявилися хлопці, герої повісті Я. Стельмаха «Митькозавр із Юрківки…»?

— Що смішне, що сумне, а що небезпечне в пригодах хлопців?

— Які риси характеру виявилися в друзів в епізоді нічного чергування?

ІV. Закріплення знань, умінь і навичок

1.   Літературна гра «Найуважніший».

1)   Як звали вчительку ботаніки та зоології? (Ірина Семенівна.)

2)   У яке село поїхали головні герої повісті? (Юрківка.)

3)   Як звали хлопця-велосипедиста? (Василь Трош.)

4)   Як він представився? (Майстер велосипедного спорту міжнародного класу — у майбутньому.)

5)   Який напівдорогоцінний камінь подарував хлопцям Василь? (Бурштин.)

6)   Де розташоване Лохнесське озеро? (У Шотландії.)

2.   Гра «Шифрувальник».

Розшифруйте три ключових слова до теми.

К

А

Ї

З

П

О

Д

Відповідь: поїздка.

Л

О

С

Е

 

И

В

 

П

Т

 

Е

С

И

Д

Відповідь: велосипедист.

Ч

 

Д

 

В

 

С

Ь

К

 

Відповідь: чудовисько.

V. Домашнє завдання

Уміти розповідати про письменника, переказувати ключові епізоди повісті, коментувати їх, висловлювати свою думку про них.

 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід