Контрольна робота № 6. «Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового»
Контрольна робота № 6. «Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового»
Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення
Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють його коментувати, характеризувати героїв, висловлювати свої думки про них, визначати художні засоби.
Теорія літератури: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
Обладнання: тестові завдання у двох варіантах
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
I. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку
Вступне слово вчителя.
От і закінчується навчальний рік. Безперечно, ви багато дечого навчилися, зрозуміли; вам полюбилися герої вивчених творів, з якими ви всі разом сумували й раділи, переживали різні пригоди. Кожен із вас має якусь свою думку про прочитане, треба лише зуміти висловити її, аргументувати, довести, спираючись на текст твору та власні спостереження за життям. Це й буде завданням нашої контрольної роботи.
II. Основний зміст роботи
1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
2. Виконання тестових завдань.
Початковий і середній рівні
(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)
1. Мораль байки Л. Глібова «Муха і Бджола»
А треба бути працьовитим
Б треба вміти спілкуватися з товаришами
В треба любити природу
Г некрасиво займатися пустослів’ям
2. Творив у жанрі співомовки
А П. Глазовий
Б Л. Глібов
В С. Руданський
Г Т. Шевченко
3. Пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною викривається у творі
А «Свиня свинею» С. Руданського
Б «Похвала» П. Глазового
В «Найважча роль» П. Глазового
Г «Жаба і Віл» Л. Глібова
4. У польського короля, за співомовкою С. Руданського «Запорожці у короля», козаків частували
А пивом і м’ясом
Б медом і сметаною
В борщем і варениками
Г млинцями й вином
5. «Наука доводить, Що людина, безперечно, Від мавпи походить» — ці рядки з твору П. Глазового
А «Найважча роль»
Б «Заморські гості»
В «Еволюція»
Г «Похвала»
6. Закінчіть речення.
Зображення смішного в жартівливому, добродушному тоні називається…
Достатній рівень
(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)
7. Схарактеризуйте запорожців за співомовками С. Руданського.
8. Наведіть 1–2 приклади гумору з вивчених творів.
Високий рівень
(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)
9. Виконайте одне із завдань.
А Висловіть свої міркування про те, для чого потрібно вміти критично, з почуттям гумору сприймати явища навколишньої дійсності й самого себе.
Б Складіть гумореску на шкільну тему (у прозовій чи поетичній формі).
Відповіді: 1А, 2В, 3Г, 4Б, 5В.
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити теоретичний матеріал.
IV. Підсумок уроку
Інтерактивна вправа «Мікрофон».
— Найважчим на уроці для мене було…
- Українська література
- 20.01.2015
- 4628