Контрольна робота № 6. «Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового»




 

Контрольна робота № 6. «Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового»
 

Мета: виявити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою корекції; розвивати пам’ять, уміння зосереджуватись, логічне та образне мислення, зв’язне мовлення

Очікувані результати: учні знають зміст вивчених творів, уміють його коментувати, характеризувати героїв, висловлювати свої думки про них, визначати художні засоби.

Теорія літератури: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.


I. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку

Вступне слово вчителя.

От і закінчується навчальний рік. Безперечно, ви багато дечого навчилися, зрозуміли; вам полюбилися герої вивчених творів, з якими ви всі разом сумували й раділи, переживали різні пригоди. Кожен із вас має якусь свою думку про прочитане, треба лише зуміти висловити її, аргументувати, довести, спираючись на текст твору та власні спостереження за життям. Це й буде завданням нашої контрольної роботи.

II. Основний зміст роботи

1.   Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2.   Виконання тестових завдань.

Початковий і середній рівні

(За кожну правильну відповідь учні отримують по одному балу.)

1.   Мораль байки Л. Глібова «Муха і Бджола»

А   треба бути працьовитим

Б   треба вміти спілкуватися з товаришами

В   треба любити природу

Г   некрасиво займатися пустослів’ям

2.   Творив у жанрі співомовки

А   П. Глазовий

Б   Л. Глібов

В   С. Руданський

Г   Т. Шевченко

3.   Пихатість, зарозумілість, бажання виділитися будь-якою ціною викривається у творі

А   «Свиня свинею» С. Руданського

Б   «Похвала» П. Глазового

В «Найважча роль» П. Глазового

Г   «Жаба і Віл» Л. Глібова

4.   У польського короля, за співомовкою С. Руданського «Запорожці у короля», козаків частували

А   пивом і м’ясом

Б   медом і сметаною

В   борщем і варениками

Г   млинцями й вином

5.   «Наука доводить, Що людина, безперечно, Від мавпи походить» — ці рядки з твору П. Глазового

А   «Найважча роль»

Б   «Заморські гості»

В «Еволюція»

Г   «Похвала»

6.   Закінчіть речення.

Зображення смішного в жартівливому, добродушному тоні називається…

Достатній рівень

(За кожну правильну відповідь учні отримують по 1,5 бала.)

7.   Схарактеризуйте запорожців за співомовками С. Руданського.

8.   Наведіть 1–2 приклади гумору з вивчених творів.

Високий рівень

(За правильну відповідь учні отримують 3 бали.)

9.   Виконайте одне із завдань.

А   Висловіть свої міркування про те, для чого потрібно вміти критично, з почуттям гумору сприймати явища навколишньої дійсності й самого себе.

Б   Складіть гумореску на шкільну тему (у прозовій чи поетичній формі).

Відповіді: 1А, 2В, 3Г, 4Б, 5В.

ІІІ. Домашнє завдання

Повторити теоретичний матеріал.

IV. Підсумок уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

— Найважчим на уроці для мене було…

Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Контрольна робота № 6. «Творчість Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового»", із категорії "Українська література", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті  доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід