Товари для рукоділля
 

Розробки уроків української літератури 11 клас. Академічний та рівень стандарту (Серія "Усі уроки")


Скачати файл

Поділитись з друзями:
 
 
Назва: Розробки уроків української літератури 11 клас. Академічний та рівень стандарту (Серія "Усі уроки")
Автор: Є.П. Голобородько
Видавництво: Основа
Рік видання: 2011
Кількість сторінок: 384
Формат файлу: .PDF 
Розмір файлу: 1.51 mb
Мова: українська
 
Зміст
Календарно-тематичне планування уроків української літератури в 11 класі 3
І семестр 
Українська література 1920–1930 рр. Вступ
Ващенко О. П.
Урок № 1. Суспільно-історичні умови розвитку української літератури ХХ ст., основні стильові напрями 10
Счастливцева Н. І.
Урок № 2. Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина — найбільший модерніст цього періоду. Феномен «кларнетизму». «Арфами, арфами…», «о панно Інно…», «ви знаєте, як липа шелестить?..» 27
Счастливцева Н. І.
Урок № 3. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за Вільну Україну у вірші «пам’яті тридцяти» 44
Счастливцева Н. І.
Урок № 4. Авангардні тенденції в українській поезії 1920?х рр. Михайль Семенко — поет-футурист. Урбаністичні мотиви лірики («бажання», «місто», «запрошення») 51
Счастливцева Н. І.
Урок № 5. Київські «неокласики». Микола Зеров. Різногранний творчий шлях митця. «Київ — традиція». Філософічність, афористичність лірики 63
Счастливцева Н. І.
Урок № 6. Максим Рильський. «молюсь і вірю…», «солодкий світ!..». Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі 72
Манян Л. В.
Урок № 7. Євген Плужник — один із провідних поетів «розстріляного відродження». Сповідальність, ліричність, філософічність поезії «для вас, історики майбутні…» 86
Манян Л. В.
Урок № 8. Є. Плужник. «Вчись у природи творчого спокою…», «ніч… А човен — як срібний птах!», «Річний пісок…». Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мить і вічність у чуттєвому вираженні 91
Проза
Ващенко О. П.
Урок № 9. Розвиток української прози 20-х років ХХ ст. Микола Хвильовий. Біографія письменника, його провідна роль у літературному житті 1920-х рр. 100
Ващенко О. П.
Урок № 10. Микола Хвильовий. «Я (Романтика)» — новела про добро і зло в житті та в душі 110
Счастливцева Н. І.
Урок № 11. Микола Хвильовий. «Кіт у чоботях», «вальдшнепи», «сентиментальна історія», «санаторійна зона» (на вибір) 116
Счастливцева Н. І.
Урок № 12. Григорій Косинка. Творча біографія прозаїка. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Новела «в житах» — пошуки порушеної гармонії 122
Счастливцева Н. І. 
Урок № 13. Григорій Косинка. «В житах». Вітаїстичний пафос новели, імпресіоністична настроєвість 132
Счастливцева Н. І.
Урок № 14. Контрольна робота № 1. Українська література 1920–1930 рр. Поезія. Проза 140
Ващенко О. П.
Урок № 15. Юрій Яновський. Творча біографія митця. Роман «вершники». Ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим у новелі «подвійне коло» 144
Ващенко О. П.
Уроки № 16–17. Ю. Яновський. «Дитинство». Ідея нетлінної вартості національних основ буття. Утвердження загальнолюдських ідеалів вірності й кохання в новелі «шаланда в морі» 153
Ващенко О. П.
Урок № 18. Валер’ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях письменника 161
Ващенко О. П.
Урок № 19–20. Валер’ян Підмогильний. «Місто». Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини 173
Ващенко О. П.
Урок № 21. Життя і творчість Остапа Вишні. «Моя автобіографія» — гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях 182
Ващенко О. П.
Урок № 22. «Як варити і їсти суп із дикої качки», «сом». Оптимізм, любов до природи, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні 189
Драматургія
Манян Л. В.
Урок № 23. Розвиток національного театру, драматургії 1920–1930 рр. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Зв’язок із театром?Л. Курбаса 195
Манян Л. В.
Урок № 24. Микола Куліш. Сатирична комедія «мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації 204
Манян Л. В.
Урок № 25. М. Куліш. «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, які зрікаються своєї мови. Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів та ситуацій 212
Манян Л. В.
Урок № 26. Контрольний твір-роздум на тему: «значення п’єси Миколи Куліша "Мина Мазайло” вчора й сьогодні» 216
Українська література за межами україни
Манян Л. В.
Урок № 27. Література в Західній Україні до 1939 р. Життя й творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Автопортрет», «вишні». Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій 220
Манян Л. В.
Урок № 28. Богдан-Ігор Антонич. Поезії «зелена Євангелія», «дороги», «різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів 227
Манян Л. В.
Урок № 29. Осип Турянський. Огляд життєвого й творчого шляху письменника. «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності 235
Манян Л. В.
Урок № 30. О. Турянський. «Поза межами болю». Ідея перемоги духа над матерією 241
Манян Л. В.
Урок № 31. Дискусія-узагальнення на тему: «у чому сенс життя?» (За твором Осипа Турянського «поза межами болю») 245
Счастливцева Н. І.
Урок № 32. Контрольна робота № 2. Українська література 1920–1930 рр. Проза. Драматургія. Українська література за межами України 248
ІІ семестр 
Еміграційна література
Головатюк С. М.
Урок № 33. Еміграційна література (огляд). «Празька поетична школа» української поезії та її представники 252
Головатюк С. М.
Урок № 34. Євген Маланюк. Огляд життєвого й творчого шляху письменника. «Під чужим небом», «стилет чи стилос?..». Ностальгічні мотиви, філософічність поезій 259
Головатюк С. М.
Урок № 35. Проза У. Самчука, Т. Осьмачки, Д. Гуменної, Наталени Королевої. Основні віхи життя й творчості І. Багряного 268
Головатюк С. М.
Урок № 36. І. Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості 277
Українська література 1940–1950 рр.
Головатюк С. М.
Урок № 37. Українська література 1940–1950 рр. О. Довженко — відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно 285
Головатюк С. М.
Урок № 38. О. Довженко. «Україна в огні». Національні й загальнолюдські проблеми 292
Головатюк С. М.
Урок № 39. О. Довженко. «Зачарована Десна». Історія написання, автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого й сучасного. Морально-етичні проблеми 301
Головатюк С. М.
Урок № 40. Усний твір-роздум «моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О. Довженка "Зачарована Десна”» 308
Українська література другої половини ХХ — початку ХХІ ст. Вступ
Сухенко В. Г.
Урок № 41. Провідні тенденції розвитку української літератури в другій половині ХХ — початку ХХІ ст. 312
Поети-шістдесятники
Сухенко В. Г.
Урок № 42. «Шістдесятництво» як культурологічне й соціальне явище. Василь Симоненко — «витязь молодої української поезії». «Задивляюсь у твої зіниці…», «я…» 325
Сухенко В. Г.
Урок № 43. Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Пісня «два кольори», що стала народною 338
Сухенко В. Г.
Урок № 44. Іван Драч. «Балада про соняшник» — поетичний роздум про суть мистецтва 344
Сухенко В. Г.
Урок № 45. Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…». Несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії 351
Лузан Л. О. 
Урок № 46. Ліна Костенко. Життя й творчість письменниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать…», «українське альфреско» 357
Лузан Л. О. 
Урок № 47. Ліна Костенко. Інтимна, пейзажна й філософська лірика («хай буде легко. Дотиком пера…», «я вранці голос горлиці люблю…», «недумано, негадано…») 378
Лузан Л. О. 
Урок № 48. Роман у віршах «маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання 387
Лузан Л. О. 
Урок № 49. Нелюди й люди в романі?Л. Костенко «маруся Чурай». Центральні проблеми твору 405
Лузан Л. О. 
Урок № 50. Контрольний твір на тему: «художнє осмислення загальнолюдських цінностей у творчості Ліни Костенко» 416
Сухенко В. Г.
Урок № 51–52. «Як добре те, що смерті не боюсь я…». Літопис життя й творчості Василя Стуса 420
Сухенко В. Г.
Урок № 53. Контрольна робота № 3. Еміграційна література. Українська література 1940–1950 рр. Українська література другої половини ХХ — початку ХХІ ст. Поети-шістдесятники 434
Проза другої половини ХХ ст.
Головатюк С. М.
Урок № 54. Проза другої половини ХХ ст. Олесь Гончар. Загальна характеристика творчого доробку, громадянська й життєва позиція, роль у духовному відродженні нації 437
Головатюк С. М.
Урок № 55. О. Гончар. «За мить щастя». Краса й сила кохання як матеріал художнього осмислення. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини 448
Головатюк С. М.
Урок № 56. О. Гончар. Новела-засторога «залізний острів» з роману «тронка» 456
Лузан Л. О. 
Урок № 57. Григір Тютюнник. Життєвий і творчий шлях письменника 466
Лузан Л. О. 
Урок № 58. Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном». 
Образ любові як втілення високої християнської цінності 477
Лузан Л. О. 
Урок № 59. Валерій Шевчук. Життя й творчість митця. Повість-преамбула до роману «дім на горі» 489
Лузан Л. О. 
Урок № 60–61. Валерій Шевчук. «Дім на горі». Жіноче начало й чоловіче у творі. Притчевість образів, епізодів. Барокове поєднання високого (духовного) й низького (буденного) 506
Українська історична проза
Головатюк С. М.
Урок № 62. Загальна характеристика української історичної прози. Павло Загребельний. Життєвий і творчий шлях 522
Головатюк С. М.
Урок № 63–64. П. Загребельний. «Диво». Історична основа й художній вимисел у творі. Аналіз образів персонажів. Наскрізні проблеми роману 532
Сучасна українська література
Сухенко В. Г.
Урок № 65. Література кінця ХХ — початку ХХІ ст. На шляху до нового відродження. Літературні угруповання 545
Сухенко В. Г.
Урок № 66. Вияв постмодернізму в українській літературі останнього часу. Сучасні часописи та альманахи 558
Лузан Л. О. 
Урок № 67. Російськомовна українська поезія та її особливості (огляд) 566
Лузан Л. О. 
Урок № 68. Контрольна робота № 4. Проза другої половини ХХ ст. Українська історична проза. Сучасна українська література 579
Сухенко В. Г.
Урок № 69. «Україна у нас одна». Велич минулого й віра в щасливе майбутнє у творах Данила Кулиняка 582
Сухенко В. Г.
Урок № 70. Усе починається з любові. Життєвий і творчий шлях Михайла Шевченка 590
Відомості про авторів 598
 
Вітаємо вас на сайті forfun.pp.ua . Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "Розробки уроків української літератури 11 клас. Академічний та рівень стандарту (Серія "Усі уроки")", який є одним з архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете більше 5000 ГДЗ, творів, конспектів, презентацій, переказів і багато іншого. На нашому сайті вам доступний швидкий пошук і звичайно безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого вам навчання.
 
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід