урок № 41
Т. Шевченко. «Гайдамаки». Повсталий народ як герой поеми. 
Образ Яреми. Заклик до єднання слов’янських народів
Мета: допомогти учням схарактеризувати образи героїв поеми, усвідомити ідейне навантажен-ня, яке вони несуть, наблиз...


Урок № 39
Т. Шевченко. Рання творчість. Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів. 
«До Основ’яненка», «На вічну пам’ять Котляревському», 
«Думка» («Нащо мені чорні брови...»), «Причинна», «Лілея»
Мета: ознайомити уч...


Урок № 40
Т. Шевченко. «Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу. 
Сюжетні лінії твору, кульмінаційні вершини
Мета: ознайомити учнів зі змістом поеми, визначити сюжетні лінії, кульмінації в них; допомог-ти усвідомити складність історичної долі українського народу; розвивати навички вираз-ного читання та аналізу поеми
Очікувані результати: учні знають зміст поеми «Гайдамаки»; уміють прокоментувати окремі фрагменти твору; визначають основ...


Т. Шевченка ще з дитинства цікавила і захоплювала історія героїчного минулого українського народу, а особливо його боротьба проти турецько-татарських загарбників. Ніхто з поетів не оспівав так натхненно «козацьку славу», як Тарас Шевченко. Козацьку мужність відтворив поет у віршах та поемах «Тарасова ніч», «Іван Підкова», «Гамалія» та інших...


Дивлюся,
Мов на небі висить Святий Київ наш великий. Святим дивом сяють Храми Божі, ніби з самим Богом розмовляють, Дивлюся я, а сам млію.
Тихо задзвонили
У Києві, мов на небі...
0,  Боже, мій милий!
Який дивний ти. ..

 

1-10 11-13