Означення узгоджене й неузгоджене

Мета: поглибити знання учнів про означення як другорядний член речення; ознайомити з матеріалом про узгоджене й неузгоджене означення; розвивати вміння визначати вид означень у реченнях, трансформувати узгоджені означення в неузгоджені та навпаки, удосконалити навички д...



Мета: виховувати в дітей почуття любові й поваги до своєї родини; зацікавити їx пошуками коріння свого родоводу; дати можливість відчути комфорт i радість від родинного оточення i спілкування; учити взаєморозуміння, взаємодопомоги, усвідомлення своїх обов'язків; закласти в учнів бажання виявляти увагу й повагу до рідних, творити добро, нести красу в дім своїми думками й учинками; сприяти розумінні необхідності міцних родинних звязків, важливоситі родинного єднання; формувати відчуття гордості за свою велику українську...


Мета: виховувати у дітей людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей, великодушність та скромність. 
навчати оволодівати мистецтвом спілкування , пробуджувати у дітей щирий інтерес до всього корисного, морального; бажання назавжди зберегти людську гідність. 
Єдине, що важливо, - це б...


Тема. Написання твору на основі власних спостережень  «Рости, вербичко!»
Мета. Дати учням уявлення про вербу звичайну. Вчити спостерігати за явищами природи, виділяти ознаки, встановлювати їх взаємозв'язки  розвивати уяву фантазію, збагачувати лексику образними словами, вчити передавати на письмі думки й почуття. Виховувати любов до природи, бережне ставлення неї.
Обладнання. Художні ілюстрації зображення верби, вірші Н. Забіли, А. М. Мястківського.



дію або стан і відповідає на запитання що робить предмет? що з ним робиться?
 ...назву предмета і відповідає на запитання хто? що?
 ...ознаку предмета або його належність і відповідає на запитання який? яка? яке? які? чий? чия? чиє? чиї?


Українська орфографія. Орфографічні помилки

Орфографічна грамотність — уміння правильно вживати графічні засоби для передачі звукового мовлення на письмі. Засобами для цього служать букви, написання слів разом, окремо і через дефіс, знаки переносу і скорочення. Написання регулюється правилами, що стосуються тої чи іншої орфограми. Але не в усіх випа...


Українська пунктуація. Пунктуаційні помилки

Важливим показником мовних знань і практичного володіння мовою є правильне вживання розділових знаків, які позначають стуктуру речення, виділяють певні елементи висловленого змісту, вказують на особливості вимови. Оскільки речення є засобом формування і вираження думок і почуттів...


Щоб глибоко усвідомлювати створені письменником художні образи, тонко відчувати поетичну ідею, необхідно знати мову мистецтва, його специфіку. Учні знайомляться з окремими теоретичними поняттями принагідно у зв'язку з вивченням художніх творів. Відбір цих понять проводиться з урахуванням того, якою мірою знайомство з ними потрібне школярам на певному етапі їх літературної освіти.
У середніх класах формуються перева...


Розвиток техніки читання

Питання про техніку читання є одним з головних у початкових класах. Від уміння читати залежать успіхи в навчанні і вихованні учнів, розвиток їх грамотності. У початкових класах учень має навчитись (в тому числі той, у кого уповільнене мислення, обмежені здібності) читати свідомо, швидко у відповідності з програмними в...


Розвиток зв'язного мовлення учнів на уроках читання

Головним завданням уроків читання є «формувати й розвивати мовленнєві уміння та навички, провідною з яких є повноцінна навичка читання». Наступні завдання уроку читання — «формувати повноцінне ... розуміння, відтворення... художньо-пізнавального тексту; розвивати емоційну й почуттєву сфери учнів, образне мовлення, уміння висловлювати елементарні оцінні судження щодо прочитаного...». Означені з...

 

1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-260 261-270 271-273