Замітка в газету

Газетні жанри: замітка, стаття, нарис, інтерв'ю, репортаж.

Замітка - газетний жанр, в якому стисло, виразно та оперативно повідомляється про конкретні факти, події та явища.
У самій назві закладено її суть: замітити, тобто по...


Орфографічний режим
1.Записи в зошиті виконують кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).
2. Між класною й домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають).
3. Дату класної, домашньої чи контрольної ро

ОПОВІДАННЯ НА САМОСТІЙНО ОБРАНУ ТЕМУ

Види оповідань, які може скласти учень: 

Оповідання про випадок із життя автора.

Оповідання на основі почутого чи побаченого. 
Оповідання на основі даного сюжету. 
Оповідання за поданим початком. 
Оповідання за поданим закінченням. 
Оповідання з обрамленням.
Фантастичні оповідання. ..

ТЕМАТИЧНІ ВИПИСКИ

Тематичні виписки — перехідна ланка між складанням плану тексту та написанням тез наукової статті. План чітко й стисло фіксує викладене в тексті (слово "план" означає порядок, послідовність викладу будь-якого матеріалу).

ТВІР-РОЗДУМ У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

Твір-роздум — це текст, у якому в логічній послідовності викладено думки, міркування і висновки. В основі творів-роздумів на морально-етичну тему — проблеми моралі.

Мораль — це система поглядів та уявлень, норм та оцінок, що регулюють поведінку людей. Найважливішою функцією моралі є узгодження вчинків окремих осіб з інтересами інших людей, певної спільноти, суспільства в цілому...

Порядок слів у реченні. Логічний наголос. Українська мова. 8 клас
Мета: пояснити відмінність між прямим і зворотним порядком слів у реченнях; формувати вміння впізнавати інверсовані речення та пояснювати роль інверсії; розвивати увагу, логічне й образне мислення...

Тема. Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова.
Українська мова 6 клас
Автор: Кузьомко Світлана Аркадіївна, вчитель української мови та літератури



Тема. Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми та історизми), неологізми.
 Мета: ознайомити учнів із застарілими словами і неологізмами, формувати вміння розпізнавати і аналізувати ці слова, пояснювати їх значення; розвивати мислення, мовлення учнів, пам’ять; виховувати повагу до рідної мови, до поезії, до історичного минулого нашого краю.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: мультимедійні засоби, картки

 

1-10 11-20 ... 241-250 251-260 261-270 271-273