Контрольна робота № 6. «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія. (Частина ІІІ)». Тестування
Урок № 90
Контрольна робота № 6. «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія. (Частина ІІІ)».
Тестування
Мета: з’ясувати рівень здобутих учнями знань з орфографії: подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних звуків, вимова та написання слів із подовженими м’якими приголосними, написання слів іншомовного походження; розвивати логічне мислення, пам’ять, удосконалювати навички самостійної роботи
Очікувані результати: учні усвідомлюють, що вивчають фонетика, графіка, орфоепія, орфографія; застосовують на практиці здобуті знання.
Обладнання: тестові завдання у двох варіантах
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок.
§ І. Мотивація навчальної діяльності школярів. Оголошення теми й мети уроку
Вступне слово вчителя.
Сьогодні ви виконаєте контрольну роботу з теми «Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія». Намагайтеся бути зібраними й уважними. Бажаю вам успіхів!
§ ІІ. Основний зміст роботи
Проведення контрольного тестування.
1) Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
Ознайомлення п’ятикласників із критеріями оцінювання тестових завдань: за правильне виконання завдань № 1–6 (початковий та середній рівні) учні отримують по 1 балу; за правильне виконання завдань № 7–8 (достатній рівень) — по 1,5 бала; за виконання завдання № 9 (високий рівень) максимальна оцінка — 3 бали.
2) Виконання учнями тестових завдань.
Варіант І
1. Укажіть слово, у якому подвоєння приголосних звуків відбувається на межі префікса та кореня.
А осінній
Б Аллин
В ллється
Г безземельний
2. Укажіть слово, у якому в орудному відмінку однини відбувається подовження приголосних.
А ніч
Б любов
В старість
Г пристрасть
3. Укажіть групу слів, у всіх словах якої є подвоєння приголосних звуків.
А розріс..я, скрин..я
Б жит..єпис, об..ити
В безсмерт..я, священ..ик
Г колос..я, запрошен..ий
4. Укажіть слово, у якому зберігається подвоєння в словах іншомовного походження.
А піц..а
Б гол..андець
В клас..
Г ал..ея
5. Укажіть слово іншомовного походження, у якому треба писати и.
А тр..умф
Б р..нг
В М..ссурі
Г в..тамін
6. Укажіть слово іншомовного походження, у якому треба писати і.
А с..гнал
Б Алж..р
В ч..нара
Г ав..атор
7. Поставте подані слова у форму орудного відмінка однини, підкресліть вивчену орфограму.
Мідь, досконалість, тінь, матір, незалежність.
8. Запишіть у два стовпчики слова іншомовного походження: І — з апострофом; ІІ — з м’яким знаком.
Н..ю-Йорк, порт..єра, миш..як, ін..єкція, В..єтнам, міл..йон, модел..єр, кан..йон, к..янті, об..єкт.
9. Виконайте фонетичний розбір слів Марокко, несказанний.
Відповіді: 1 А, 2 А, 3 Б, 4 Б, 5 Б, 6 Г.
Варіант ІІ
1. Укажіть слово, у якому подвоєння приголосних звуків відбувається на межі префікса та кореня.
А лляний
Б розрісся
В віддзеркалювати
Г Ганнин
2. Укажіть слово, у якому в орудному відмінку однини відбувається подовження приголосних.
А відповідальність
Б піч
В молодість
Г верф
3. Укажіть групу слів, у всіх словах якої є подвоєння приголосних звуків.
А памороз..ю, кут..я
Б над..ністрянський, лимон..ий
В військ..омат, радіст..ю
Г ріл..я, глин..яний
4. Укажіть слово, у якому зберігається подвоєння в словах іншомовного походження.
А лібрет..о
Б барок..о
В віл..а
Г шос..е
5. Укажіть слово іншомовного походження, у якому треба писати и.
А х..рург
Б т..тан
В ф..нал
Г н..кель
6. Укажіть слово іншомовного походження, у якому треба писати і.
А такс..ст
Б с..лует
В мед..к
Г г..гант
7. Поставте подані слова у форму орудного відмінка однини, підкресліть вивчену орфограму.
Велич, любов, старанність, пам’ять, молодь.
8. Запишіть слова іншомовного походження у два стовпчики: І — з апострофом; ІІ — з м’яким знаком:
Прем..єр, ател..є, медал..йон, Х..юстон, дел..фін, рел..єф, комп..ютер, лос..йон, П..єр, монпанс..є.
9. Виконайте фонетичний розбір слів Голландія, незрівнянний.
Відповіді: 1 В, 2 Б, 3 Б, 4 В, 5 Б, 6 Г.
§ ІІІ. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
1) Повторити теоретичний матеріал
2) Виконати вправи
§ ІV. Підсумок уроку
1. Інтерактивна вправа «Мікрофон».
— Сьогодні на уроці для мене найскладнішим було…
2. Діагностика емоційного стану учнів.
Учитель пропонує учням визначити свій теперішній душевний емоційний стан у градусах, прикріпивши свою кольорову картку (кольоровий магніт) до зображеного на дошці градусника (шкала градусника дорівнює від 0 до +12). Оцінка загальної картини та висловлення вражень від градусника.
- Конспекти
- 07.04.2014
- 3886