Образ Орфея, славетного міфічного співця, наділеного такою магічною силою мистецтва, що йому підкорялися не лише люди, а й уся природа, завжди хвилював уяву Ріль­ке. За легендою Орфей, втративши кохану, спустився за нею у царство померлих і зачарував співом його володаря. Аїд згодився відпустити Еврідіку, але за умови, що Орфей жодного разу не озирнеться на Еврідіку дорогою з царства тіней. Орфей не витримав і озирну...

Творчість поета мала значний вплив на поезію багатьох сучасних йому митців різних країн, але й сам Рільке ніби синтезував у своїх віршах різноманітні культурні традиції, залишаючись при цьому поетом напрочуд самозаглибленим і сповідальним.

Молодий Рільке вважав, що творчість — проце...


Відбиття філософської та естетичної позиції Р. М. Рільке в збірці „Сонети до Орфея”
Сонет (італ. sonetto) – вірш із 14 рядків, що утворять 2 чотиривірші-катрени (на 2 рими) і 2 тривірші-терцети (на 2 або 3 рими), найчастіше  в „французькій” послідовності – abba abba ccd eed (або ccd ede) або в „італійській” – abab abab cdc dcd (або cde cde); умовно до сонета відносять „англійське” римування – abab cdcd efef gg (в У. Шекспіра). Виник...