УРОК № 24 
Тема: Й. К. Ф. Шиллер. Народна драма «Вільгельм Телль», поетизація в ній боротьби за національну незалежність і свободу особистості. Символічний сенс сцени на Рютлі. 
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю німецького письменника Й. К. Ф. Шиллера; 
поглиблювати навички роботи з науковою літературою, готувати повідомлення на задану тему; розвивати навички ораторського мистецтва, конспектування, виразного та коментованого читання, інсценізації, логічного мислення, зв’язного мовлення...


  №  29

Тема.   Чарівний  світ  східної  поезії.  Творчість  Рудакі  та  Гафіза.
Мета:  поглибити знання учнів про східну поезію; ознайомити їх із творчістю Рудакі та Гафіза; 
допомогти засвоїти поняття «бейт», «газель» як жанри східної поезії; сприяти вихован -ню  оптимістичного  світогляду  школярів,  допомогти  підліткам  у  


УРОК  №  24
Тема.   Контрольна  робота.  «Давньоримська  література»   
Мета:  визначити рівень засвоєння учнями знань з  вивченої теми; розвивати логічне мислення, 
вміння  концентруватися;  навчати  практично  заст


УРОК № 33 
ТЕМА: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. УСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕРОЯ 
Мета: поглиблювати вміння складати план порівняльної характеристики образів 
і  створювати за  ним розповідь про героя; розвивати навички усного та  пи ­ 
семного мовлення, вміння складати зв’язну розповідь, висловлювати власну 
думку; виховувати лю...


Якщо у середині XIX ст. поезія перебувала у тіні могутнього розвитку прози й особливо класичного роману, що представляв цілісну картину суспільного й особистого життя, то вже на межі ХІХ-ХХ ст. криза раціоналістичної системи уявлень привела до поширення ліричного начала (зокрема - і у прозі), яке наголошувало на специфіці світосприйняття відокремленого від соціуму індивіда, на його безпосередніх контактах з природою, іншою особистістю, культурою тощо. На початку XX ст. поетична творчість як один із найпотужніших засобів мистецького самовиявлення розквітає у небувалому розмаїтті форм, перетворюється на експериментальний майданчик для апробації усіляких ідей щодо докорінного оновлення мистецтва. Мабуть, ніколи раніше в історії літерат...


Якщо романтизм починався з теорії, то шляхи становлення класичного реалізму були іншими. Сам термін ( від лат. "тілесний”, "конкретний”) виникне лише наприкінці ХІХ ст., тоді коли реалізм вже досягне вершин свого розвитку. Великі реалісти ХІХ ст. ( Стендаль, Бальзак, Діккенс, Теккерей ) реалістами себе не називали. Існує проблема, яка є пов’язаною із часом появи реалізму. Коли він з’явився? І чи можна вважати первісне мистецтво реалістичним, адже зображення диких тварин, які археологи знаходять у печерах, безумовно можна визнати тілесними, наслідуючими природу. Існує також проблема, пов’язана із визначенням античного мистецтва. Чи можна його вважати реалістичним? Адже воно зображувало людину і природу, не нехтуючи реальними пропорціями, було зосередженим саме на тілесному зображенні людини. Або часом появи реалізму вважати епоху Ренесансу, коли перед художниками постав вибір: яким шляхом йти – шляхом серед


План

1. Науково-технічний прогрес і формування нових світоглядних орієнтирів.

2. Основні художні течії ХІХ століття: класицизм, романтизм, реалізм.

3. Особливості розвитку художньої культури в кінці ХІХ століття.



 

1-10 11-20 ... 91-100 101-110 111-118