ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ «КРАСА ЧИСТИХ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН» (ТВОРЧІСТЬ О. ГЕНРІ ТА ДЖ. ОЛДРІДЖА)




 
УРОК  №  56
ТЕМА:   ОЦІНЮВАННЯ З   ТЕМИ   
«КРАСА ЧИСТИХ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН» 
(ТВОРЧІСТЬ О.  ГЕНРІ ТА  ДЖ.   ОЛДРІДЖА)
  Мета:  перевірити рівень засвоєння учнями знань із  теми; розвивати навички узагаль­
нення вивченого, уміння аналізувати матеріал, логічно мислити, відповідати 
на  поставлені питання, застосовувати набуті знання й  навички.
 Обладнання:   зошити учнів, варіанти тестових завдань.
*
  Тип уроку:   урок контролю й оцінювання знань учнів.
 Очікувані  результати:  учні виявляють певний рівень узагальнення навчального матеріалу 
й  засвоєння знань, демонструють уміння аналізувати художній твір і відпо ­
відати на поставлені запитання.
Хід уроку
  I.   ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І  ЗАВДАНЬ УРОКУ
  II.   ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І  НАВИЧОК
Початковий рівень
1.   Сью та  Джонсі були:
А моделями;
Б художницями;
В продавцями;
Г секретарками.
2.   Сью та  Джонсі познайомилися:
А у парку;
Б на виставці;
В у бібліотеці;
Г у місцевому ресторанчику;
3.   Джонсі захворіла на:
А грип;
Б бронхіт;
В пневмонію;
Г вітрянку.
4.   Джонсі мріяла намалювати:
*  Альтернативний варіант проведення тематичного оцінювання наведено у посібнику: «Комплексний зошит для контролю 
знань. Світова література. 7  клас»  / Чередник   Л.   А.  — Харків: Видавництво «Ранок», 2012. — С. 29—34.
А Неаполітанську затоку;
Б гори Тибету;
В Ніагарський водоспад;
Г джунглі Амазонки.
5.   Хвора Джонсі рахувала листя:
А липи;
Б плюща;
В винограда;
Г клена.
6.   Укажіть, на кого був схожий Берман:
А на Мойсея;
Б на Давида;
В на Голіафа;
Г на Соломона.
7.   Деві було:
А 15 років;
Б 10 років;
В 8 років;
Г 7 років.
8.   За фахом Бен був:
А кінооператором;
Б музикантом;
В моряком;
Г льотчиком.
9.   Бен літав знімати акул на:
А Червоне море;
Б Саргасове море;
В Японське море;
Г Мертве море.
10.  Зазначте, що ускладнювало політ літака, яким керував Деві:
А дощ;
Б ураган;
В вітер;
Г сніг.
11.  Що батько забув узяти для сина в  дорогу?
А Бутерброди;
Б фрукти;
В ліки;
Г воду.
12.  Укажіть країну, в якій лікували Бена після аварії:
А в Єгипті;
Б в США;
В в Німеччині;
Г в Індії.
Середній рівень
1.   У чому збігалися погляди Джонсі та  Сью?  (На  мистецтво,  салат 
із   листя  цикорію  та  широкі  рукава.)
2. Коли Джонсі захворіла? (У листопаді.)
3. Чому лікаря турбував стан Джонсі? ( Бо  дівчина  втратила 
надію  видужати.)
4. Хто весь час підтримував дівчат? (Старий Берман.)
5. Як Джонсі реагувала на турботу Сью? (Вона була байдужою
й холодною до подруги.)
6. Чому Берман здійснив свій благородний вчинок? (Бо він був
доброю і милосердною людиною й по-батьківськи піклувався
про дівчат.)
7. Що пригнічувало Бена? (Його вік, через який він не міг лі -тати, відсутність роботи, те, що від нього пішла дружина.)
8. Чому стосунки між батьком і сином були напруженими?
(Вони не розуміли  один  одного. )
9. Якою мала бути відстань до землі, щоб можна було правильно
вести літак? (Шість дюймів.)
10.  Як називалася бухта, де Бен робив зйомки?  (Акуляча.)
11. Чого боявся Деві, перебуваючи у бухті? (Того, що їх ніхто
не знайде.)
12. Коли Бен повірив у те, що Деві долетить? (Коли хлопчик
підняв літак у повітря.)
Достатній рівень
1.   Дайте визначення поняття новели. Назвіть особливості цього жанру 
на  прикладі твору О.  Генрі «Останній листок».
2.   Подумайте, у  чому полягає гуманізм новели О.  Генрі «Останній 
 листок».
3.   Схарактеризуйте образи Сью, Джонсі, Бермана.
4.   З’ясуйте, як в  оповіданні Дж.   Олдріджа «Останній дюйм» вирішується 
проблема батьків і  дітей.
5.   Поміркуйте, чому саме в  екстремальній ситуації почали налаштову-ватися стосунках Бена та  Деві.
6.   Розкрийте символічне значення назви оповідання Дж.  Олдріджа 
«Останній дюйм».
Високий рівень
1.   Визначте проблематику новели О.  Генрі «Останній листок» та  опо-відання Дж.  Олдріджа «Останній дюйм». Знайдіть спільне між цими 
творами.
2.   Подумайте, які риси характеру допомагають людині вижити в  екс-тремальній ситуації.
3.   Схарактеризуйте образ Деві. Як змінився характер хлопчика у  над-звичайній ситуації?
4.   Поміркуйте, чому саме в  екстремальній ситуації розкривається сут-ність людини?
5.   Висловіть своє ставлення до  проблем, які порушуються в  творах 
О.   Генрі та  Дж.   Олдріджа.
6.   З’ясуйте, чому проблеми, порушені у творах О.  Генрі та Дж.  Олдріджа, 
актуальні і  в  наші дні.
  III.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготуйте повідомлення про життя і творчість О. Твар-довського.
Вітаємо вас на сайті ForFun.pp.ua! Зараз ви переглядаєте матеріал під назвою "ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ «КРАСА ЧИСТИХ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН» (ТВОРЧІСТЬ О. ГЕНРІ ТА ДЖ. ОЛДРІДЖА)", із категорії "Уроки", який є складовою архіву нашої безкоштовної бібліотеки. На сторінках нашого сайту ви знайдете багато матеріалів: ГДЗ, творів переказів, конспектів, презентацій, ДПА, ЗНО, методички, посібники до уроків та багато іншого. На сайті  доступний швидкий пошук та безкоштовний доступ до будь-якого матеріалу. Легкого навчання та викладання!
 
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі!
Реєстрація | Вхід